کرج- استاندارالبرز با اشاره به ابراز تمایل بخش خصوصی برای توسعه مراکز نگهداری معتادان در این استان گفت: باید هر چه سریعتر موانع راه اندازی اردوگاه نگهداری معتادان از سر راه برداشته شود.

فضای شهر عاری از معتادان متجاهر شود

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، دکترمحمدعلی نجفی صبح امروز دوشنبه در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدراستان که با حضورقائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور برگزار شد اظهارکرد: بخش غربالگری در استان که پیش تر به تاخیر افتاده بود با پیگیری های انجام شده راه اندازی شده است .

وی با تاکید بر تسریع در تکمیل مرکز ماده ۱۶ دراستان افزود: در خصوص ماده ۱۶ نیز بسیاری از راهکارهایی که در استان تهران انجام شده در البرز نیز قابلیت اجرایی شدن خواهد داشت.

استاندارالبرز گفت: دغدغه همیشگی استان است که معتادان متجاهر در فضاهای سبز و اماکن محل رجوع مردم حضور نداشته باشند به ویژه اینکه در آستانه نوروز قرار داریم و شهروندان نیازمند فضاهایی مناسب فراغت هستند.

وی افزود: بخش خصوصی نیز بسیار تمایل به سرمایه گذاری درزمینه ایجاد مراکز نگهداری معتادان دارند که در طولانی مدت نیز باید این امر صورت گیرد.

نجفی با تاکید بر اینکه در آستانه سال جدید قرار داریم و نیاز است که چهره شهر عاری از آسیب های اجتماعی باشد گفت: همه با هم باید نسبت به راه اندازی مرکز نگهداری معتادان در استان اقدام کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.