تربت جام ـ رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام از برگزاری سوگواری ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) در ۷ پایگاه مذهبی در این شهرستان خبر داد.

مراسم سوگواری ایام فاطمیه در ۷ پایگاه مذهبی تربت جام

حجت الاسلام حبیب الله زاهدی به خبرنگار قدس آنلاین گفت: در تربت جام مراسم شهادت حضرت فاطمه(س)  از عصر امروز دوشنبه در ۷ پایگاه مذهبی شروع شده است  و هیئت رزمندگان اسلام از دیروز برای انجام فعالیت های مذهبی افتتاح گردیده و مراسم ایام فاطمیه به مدت ۵ روز در شهرستان تربت جام ادامه خواهد داشت.

وی همچنین به حضور مردم در این مراسم اشاره کرد و افزود: تمامی این هفت پایگاه مذهبی با تنظیم ساعت مشخص برای آماده پذیرای عزادران خواهد بود  تا مردم بتوانند از فضای معنوی و صحبت های سخنرانان برجسته بهره مند شوند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی تربت جام بااشاره به اینکه در روستاها نیز مراسم این ایام برنامه ریزی شده است گفت: روستاهایی که درای روحانی هستند مراسم ایام شهادت  حضرت الزهرا(س) برگزار خواهد شد و ابعاد شخصیتی حضرت زهرا(س) به عنوان یک الگوی دینی تبیین خواهد شد.

وی اعلام کرد: مراسم ایام فاطمیه به مدت ۵ روز در تربت جام برگزار می شود و ضرورت دارد که حرمت این ایام حفظ شود و مراسم شادی برگزار نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.