اصفهان- استاندار اصفهان به وسیله بالگرد جهت بررسی بیشتر و مشاهدات عینی از منطقه احتمالی سقوط هواپیما به ارتفاعات دناکوه رفت.

استاندار اصفهان برفراز ارتفاعات دناکوه/ احتمال برخورد هواپیما با قله «نِوِل»

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار اصفهان با حضور در منطقه دناکوه شهرستان سمیرم نسبت به بازدید میدانی از فعالیت های صورت گرفته اقدام  و دستورات لازم را به منظور هماهنگی بیشتر و تسریع در امدادرسانی صادر کرد.

محسن مهرعلیزاده سپس در جلسه ای با حضور معاون سیاسی، امنیتی استاندار و سایر مسئولان آخرین وضعیت جستجوی لاشه هواپیما و مفقودین احتمالی را بررسی کرد.

استاندار اصفهان پس از عزیمت به بخش دناکوه و حضور در جلسه بررسی آخرین وضعیت هواپیمای مفقود شده، به منظور بررسی بیشتر و مشاهدات عینی از منطقه احتمالی سقوط هواپیما، به وسیله بالگرد عازم منطقه مذکور در ارتفاعات دنا شد.

 تعدادی از مسئولان استان اصفهان از جمله مدیر کل راه و شهرسازی مهرعلیزاده را در این سفر همراهی می کنند.

استاندار اصفهان پیش از عزیمت به منطقه پادنای سمیرم در پاویون فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان از حجت الاسلام ناطق نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، استقبال کرد.

همچنین عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی نیز صبح دوشنبه برای پیگیری سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج وارد یاسوج شد.

جستجوها تا ارتفاع ۳۸۰۰ متری دنا انجام شد

یکی از کوهنوردان حاضر در منطقه دنا با بیان اینکه تیم کوهنوردی زمینی تا ارتفاع ۳۸۰۰ متر را به صورت کامل جستجو کردند، اظهار کرد: تنها در منطقه «نِوِل» چند مورد مشکوک زیر قله مشاهده شد که به دلیل ناپایدار شدن شرایط جوی امکان ادامه جستجو وجود نداشت.

ایمان احمدپور افزود: در حال حاضر به دلیل نا مساعد بودن شرایط جوی همه تیم‌های کوهنوردی به سمت قرارگاه در حال حرکت هستند، البته در زیر قله "نِوِل" مقداری سنگ ریخته بود که به دلیل اینکه برفی بر روی این سنگ ها مشاهده نشد احتمال سقوط هواپیما در این منطقه وجود دارد.

این کوهنورد امدادگر اضافه کرد: به احتمال زیاد هواپیما با دیواره قله «نِوِل» برخورد کرده است.

هنوز نشانه‌ای از لاشه هواپیما ندیده‌ایم

 رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان در خصوص آخرین وضعیت عملیات جستجو در منطقه پادنای سمیرم، اظهار کرد: تاکنون هیچ نشانی از لاشه هواپیما در منطقه مشاهده نشده است.

منصور شیشه فروش افزود: تمام شیارهای کوه دنا به سمت سمیرم به صورت کامل جستجو شده و در کهگیلویه و بویر احمد نیز جستجو در شیارها در حال انجام است.

رییس ستاد مدیریت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در حال حاضر قرارگاه ویژه بررسی حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج در دامنه کوه دنا در ۱۲۰ کیلومتری شهرستان سمیرم تشکیل شده است، تصریح کرد: تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد، عملیات جستجو را ادامه خواهیم داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.