تبریز- مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان‌شرقی گفت: شهدای گمنام همان خوش‌نام هایی هستند که توسط خدا شناخته شده‌اند.

شهدا ترجمان آیات الهی هستند/ شهدای گمنام، خوش‌نامان عرش الهی

 به گزارش قدس آنلاین، سردار عزت‌الله جعفری پیش از ظهر امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر ۱۱ شهید گمنام تازه تفحص شده در تبریز اظهار کرد: شهدای دفاع مقدس در طول جبهه مقاومت ترجمان آیات الهی هستند و این شهدا با خداوند پیمان بستند و با ایمان تا لحظه آخر برای وجب به وجب خاک میهن تلاش کردند.

وی افزود: اگر انقلاب مورد تهدید دشمنان اسلام از جمله استکبار قرار گرفت و مورد هجمه بعثی‌ها که یک عروسک برای آمریکا بودند، قرار گرفت ولی این شهدا با رهبر و اسلام عهد و پیمان بستند تا این مملکت را از تجاوز و تعرض نجات دهند.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خطاب به این پیکرهای مطهر استان اذعان داشت: به نبابت از مردم استان می‌گویم که ای شهدای عزیز به استان ما خوش آمدید و با حضورتان فضای معنوی به شهر شهیدپرور تبریز بخشیدید.

وی با تاکید به اینکه بالاترین مقام متعلق به شهداست، ادامه داد: شهدا حق شفاعت دارند و از خانواده شهدا، ایثارگران،پاسداران،نیروهای مسلح و همه اقشار مردمی می‌خواهیم در حق این شهدا برادری و خواهری کنند چرا که نمی‌دانیم خانواده این شهدای بی‌پلاک چه کسانی هستند و این عزیزان نور چشم یک خانواده چشم به راه بوده و هستند.

جعفری خاطرنشان کرد: هوای برفی و سرد تبریز نیز باعث نشد تا مردم شهیدپرور تبریز در این مراسم حضور نیابند و ما قدردان این قدوم گرم و مبارک هستیم.

وی متذکر شد: امروز در این مراسم تشییع و خاکسپاری با شهدا عهد و پیمان می‌بندیم و واگویه می‌کنیم که اگر شما تلاش کردید و جان خود را فدای اسلام کردید، راه شما را تا مادامی که جان در بدن و خون در رگ داریم، ادامه خواهیم داد و برای برپایی، حفظ و حراست از حکومت جهانی اسلام نهایت تلاش خود را خواهیم کرد.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ادامه داد: افرادی که توسط خداوند به نیکنامی شناخته شدند، گمنام نیستند بلکه آنها خوش‌نامند.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.