خرم آباد- فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۹ نفر اعضای باند سارقان مسلح حرفه‌ای طلاجات در شهرستان دلفان خبر داد.

انهدام باند سارقان مسلح طلاجات در دلفان

به گزارش قدس آنلاین،به نقل از کانال اطلاع رسانی پلیس لرستان، حاجی محمد مهدیان نسب گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت طلاجات ازخودروی ماکسیما در محور هرسین – دلفان با توجه به حساسیت کار، موضوع بلافاصله در دستور کار تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس آگاهی لرستان قرار گرفت.

وی افزود:با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی در نهایت خودرو زانتیای سارقان مورد نظر در یکی از روستاهای اطراف شهرستان دلفان در کمتر از ۲۴ ساعت شناسایی و توقیف شد.

مهدیان نسب خاطرنشان کرد: در این راستا سه نفر از سارقان دستگیر شدند که در بازجویی‌های اولیه به سرقت ۴ کیلو و ۵۰۰ گرم طلا با همدستی ۶ نفر دیگر اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: با اشراف اطلاعاتی پلیس آگاهی دیگرهمدستان این باند نیز دستگیر  وا زآنان یک کیلو طلا، ۱۰۰ قطعه سکه تمام و نیم سکه،۶ قبضه سلاح جنگی و دو نارنجک کشف و چهار خودرو توقیف شد.

مهدیان نسب گفت: تحقیقات جامع و کامل پلیس آگاهی استان از باند بزرگ سارقان مسلح طلاجات به منظورکشف دیگر طلاهای سرقتی و سرقت‌های احتمالی این باند از لرستان و استان‌های همجوار ادامه دارد.

فرمانده انتظامی لرستان با هشدار به آلوده کنندگان نظم و امنیت عمومی و مجرمان گفت: کار اطلاعاتی - امنیتی پلیس لرستان گسترده است و اجازه عرض اندام به مخلان را نخواهد داد و با شدت با آنان برخورد می‌کند.

سردار مهدیان نسب در پایان از عوامل پلیس آگاهی استان که در این عملیات موفقیت‌آمیز شرکت داشتند تجلیل کرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.