رشتخوار -رییس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار گفت:مردم شهرستان رشتخوار درپی بارش باران در شب گذشته پس از گذشته دو ماه از زمستان وخشکسالی های چند سال گذشته که پیامدهای ناشی از آن همچنان ادامه دارد، از بارش رحمت الهی ابراز خرسندی کردند و به درگاه ایزد منان سجده شکر بجای آوردند.

بارش رحمت الهی در رشتخوار موجب خوشحالی مردم شد

حسن میر سیدی به خبرنگار قدس آنلاین صبح سه شنبه، گفت:ریزش باران و بارش برف در اکثر نقاط شهرستان رشتخوار  طی شب  گذشته موجب تلطیف هوا و خوشحالی و شادمانی مردم خصوصا قشر  کشاورز و دامداران  این شهرستان شد.
وی افزود: برای بارش رحمت الهی  مردم این شهرستان شب گذشته علاوه بر عزاداری شهادت حضرت زهرا س نماز شکر را در مساجد بجای آوردند.
وی  ادامه داد: خشکسالی های پیاپی زندگی مردم را مختل کرده و موجب یاس و ناامیدی در میان آنها شده است و باران اخیر موجب شادمانی آنان شد.
رییس شورای اسلامی شهرستان رشتخوار  گفت: خشکسالی های ۱۷ سال گذشته موجب وارد شدن خسارت زیاد به بخش های مختلف به خصوص بخش کشاورزی ودامداری این شهرستان شده است.
کارشناس  اداره هوا شناسی رشتخوار  میزان بارندگی این شهرستان را طی ۲۴ ساعت گذشته نه و ۴ دهم میلیمتر اعلام کرد.
 رضا دلارامی  در گفت با خبرنگار قدس آنلاین با بیان اینکه این بارندگی باعث خوشحالی مردم این شهرستان شد، افزود:در سال زراعی جاری تا کنون بیش از دوازده و ۸ دهم میلیمتر در شهرستان رشتخوار بارش داشته ایم.
وی با ذکر این که بارش های شهرستان رشتخوار نسبت به مدت مشابه سال  گذشته   تا کنون ۸۸ میلیمتر کاهش داشته گفت: پیش بینی می شود آسمان شهرستان رشتخوار طی ۲۴ ساعت آینده ابری و احتمال بارش پراکنده  باشد.
وی با ذکر این که دعاهای مردم مستجاب شد و باران اخیر موجب شد که مردم امیدوار شوند خاطر نشان کرد: بارش برف و باران موجب خوشحالی مردم و بخصوص کشاورزان منطقه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.