تربت جام ـ امام جمعه صالح آباد گفت: ولایت ماحصل انبیاء و این حکومت اسلامی فاطمی است و فاطمه زهرا (س) پشتوانه حکومت است تا مقدمه ظهور یوسف زهرا دراین انقلاب فراهم شود.

 حضرت فاطمه (س) پشتوانه حکومت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حضور هیئت های عزاداری در مسیرهای اجتماع فاطمیون از خیابان المهدی (عج) به سوی مزار شهدای گمنام در بوستان معلم انجام شد. برپایی این مراسم نشان داد که راه ولایت به تاسی از فاطمه الزهرا (س) و یاس نبوی فراموش شدنی نیست.

 امام جمعه صالح آباد که ظهر امروز در مراسم اجتماع فاطمیون در مسجد الزهرا(س) تربت جام سخن می گفت افزود: قرآن در فضایل فاطمه زهرا (س) بسیار سخن گفته است و باید حقیقت قرآن را درک کرد تا به این ارزشها برسیم و درک حقیقت آیات الهی با شناخت ائمه میسر خواهد بود.

حجت الاسلام والمسلمین بختیاری، وجود امیر المومنین علی(ع) وحضرت زهرا(س) را به دریا تشبیه کرد و گفت: این تشبیهات در دعای جوشن کبیر خوانده می شود و این فضایل قابل شمارش نیست. حضرت علی(ع) و حضرت زهرا(س) یک قرآن ناطق و عینی  هستند و لازم است  این آثار وجود عینی در حافظه ما ثبت شود.

 وی تصریح کرد:عبودیت سه ضلع و یک ضلع رسالت است و اگر این رسالت نبود خلقی وجود نداشت و تداوم رسالت همان امامت است و این رسالت با ولایت امیرالمؤمنین علی (ع) شکل گرفت.

حافظ امامت و رسالت حضرت فاطمه زهرا(س) است و اگر فاطمه(س) نبود نه رسالت و نه امامت وجود نداشت.

امام جمعه صالح آباد گفت: ولایت ماحصل انبیاء و این حکومت اسلامی فاطمی است و فاطمه زهرا (س) پشتوانه حکومت است تا مقدمه ظهور یوسف زهرا دراین انقلاب فراهم شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.