قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از روز چهارشنبه دوم اسفندماه سال جاری تا اواخر هفته، با گذر متناوب امواج ناپایدار، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بارش باران پیش بینی می شود.

افزایش ابر و بارش باران برای هوای قزوین پیش بینی می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: روز گذشته در پاره ای از مناطق استان قزوین افزایش ابر، بارش برف و باران و در ارتفاعات بارش برف و پدیده مه حاکم بود؛ از اواخر شامگاه دوشنبه با خروج سامانه بارشی برای امروز جوی نسبتا پایدار پیش بینی می شود.

وی افزود: از چهارشنبه دوم اسفندماه سال جاری تا اواخر هفته، با گذر متناوب امواج ناپایدار، گاهی افزایش ابر و در برخی نقاط بارش باران پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ امروز تا فردا به صورت صاف تا کمی ابری و در ارتفاعات شمالی مه صبحگاهی بوده و این وضعیت برای روز چهارشنبه تا روز پنج شنبه به صورت نیمه ابری تا ابری، گاهی وزش باد و در پاره ای نقاط بارش باران است.

بهارونداحمدی یادآور شد: وضعیت ابری، گاهی وزش باران و در ارتفاعات بارش برف برای روز پنج شنبه تا روز جمعه پیش بینی می شود.

وی به دمای هوا و میزان بارش های استان قزوین در ۲۴ ساعت گذشته اشاره و اضافه کرد: کمینه دما مربوط به شهرهای سیردان و کوهین با منفی یک درجه سلسیوس زیر صفر و بیشینه دما هم مربوط به شهر معلم کلایه با ۱۳ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین تصریح کرد: بیشترین میزان بارندگی مربوط به شهر رازمیان با ۷.۳ میلیمتر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.