تربت جام ـ داور نخستین جشنواره عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی گفت:عکس های رسیده به دبیرخانه جشنواره عکس وحدت در سطح یک جشنواره ملی است.

جشنواره عکس وحدت در سطح جشنواره ملی است

 کیارنگ علائی، عصرامروز سه شنبه که درموسسه آموزش وحدت شهرستان تربت جام حضورداشت به خبرنگارقدس آنلاین گفت:هیئت داوران جشنواره بعد از بررسی ۲ هزار و ۴۱۶ عکس رسیده از ۳۳۹ نفر شرکت کننده به دبیرخانه آثار برتر را اعلام نمودند.

وی گفت: در بخش اصلی جشنواره هیئت داوران بعد از بررسی یک هزار و ۸۴۱ عکس  از ۲۶۰ نفر شرکت کننده در ۴ مرحله یک هزار و ۶۸۴ اثر را به دلایل فنی حذف و ۱۵۸ اثر به مرحله بعد راه یافتند.

داور نخستین جشنواره عکس وحدت با موضوع معماری اسلامی گفت: در مرحله دوم هیئت داوران بعد از بررسی های فنی ۷۲ اثر را حذف کرده و ۸۶ اثر نیز برای بررسی مجدد به مرحله بعدی راه یافتند و در مرحله سوم این داوری ۲۵ اثر از ۸۶ عکس بررسی شده، حذف شده و ۶۱ اثر به عنوان آثار منتخب وارد مرحله نهایی شدند.

کیارنگ علایی اعلام کرد: در پایان بررسی بخش اصلی جشنواره عکس وحدت، ۴۵ اثر به نمایشگاه اصلی راه پیدا کرده و ۱۶ اثر حذف گردید.

لازم به ذکر است، به منتخبین راه یافته به نمایشگاه گواهی شرکت در نمایشگاه عکس با امضا داور کشوری، ریاست کنگره دکتر مهدی حجت و رئیس موسسه آموزش عالی وحدت تربت جام اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.