مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به در اختیار بودن حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی گفت: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز ۲۹ اسفند ماه لغایت عصر ۱۲ فروردین ۹۷ پیش بینی شده است.

آمادگی ۱۰۰ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی/ اعلام زمان ثبت‌نام و پذیرش

به گزارش قدس آنلاین، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اعلام آمادگی وزارت متبوعش برای اسکان مسافران در نوروز ۹۷ اظهار داشت: در تلاش هستیم تا در مراکز اسکان نوروزی کیفیت را افزایش داده و امکانات موجود را ارتقا بخشیم.

وی افزود:‌ برپایی نمایشگاه‌های بومی و سنتی در جوار پایگاه‌های اسکان برای آشنایی با فرهنگ و سنن محلی به منظور افزایش ماندگاری سفر و بهره‌مندی از دستاوردهای قومی و محلی استان‌ها و همچنین معرفی جاذبه‌های توریستی و گردشگری از جمله خدمات سفر نوروز ۹۷ ویژه فرهنگیان است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در ادامه تعداد مراکز آموزشی، رفاهی (خانه‌های معلم) و مراکز اسکان در سراسر کشور را ۳۴۵ مرکز برشمرد و خاطر نشان کرد: ۳۰۰ اردوگاه فرهنگی و هنری و ۵۰ مرکز پردیس دانشگاه فرهنگیان همچون سال گذشته در خدمت اسکان فرهنگیان است؛ همچنین ۲۰۷ تالار و ۱۲۸ رستوران در مراکز آموزشی رفاهی سراسر کشور در راستای اعتلای منزلت اجتماعی فرهنگیان فعال هستند.

کریمی‌فر تصریح کرد: یک شماره از نشریه ادارات کل استان‌ها با عنوان «ویژه‌نامه طرح ساماندهی و ارتقاء خدمات سفر» با درج اطلاعات پایگاه‌های پذیرش و سایر اقدامات از دیگر برنامه‌های این اداره کل است.

وی زمان ثبت‌نام اینترنتی اسکان موقت فرهنگیان در نوروز ۹۷ را از ۴ لغایت ۲۳ اسفند ماه از طریق سامانه www.eskan.medu.ir اعلام کرد و یادآور شد: اطلاعات کلیدی مراکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان به تفکیک استان‌ها و شهرهای کشور در سامانه مذکور قابل دسترسی است.

کریمی‌فر با اشاره به در اختیار بودن حدود ۱۰۰ هزار کلاس درس برای اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: زمان پذیرش مسافران فرهنگی از روز ۲۹ اسفند ماه لغایت عصر ۱۲ فروردین ۹۷ پیش بینی شده است.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش استفاده از نرم‌افزار پذیرش اینترنتی در ستادهای اسکان و انتخاب مدارس واجد شرایط را از جمله اهم وظایف ستاد اسکان برشمرد و اظهار داشت: خدمت به جامعه معلمان وظیفه‌ای توأم با نشاط درونی است.

وی عنوان کرد: تمام فرهنگیانی که در اسکان نوروز ۹۷ ثبت‌نام می‌کنند تحت پوشش بیمه خواهند بود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.