جوین_ فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: حدود ۳۰ سال پیش بانک ملی شعبه شهر نقاب افتتاح شده و با پیشرفت های حاصل شده و ارتقاء به شهر و شهرستان تغییری در وضعیت شعبه بانک ملی نقاب به وجود نیامده است.

فرماندار جوین خواستار توسعه و تقویت بانک ملی شعبه شهر نقاب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین اعلام کرد: باتوجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان جوین وشهر نقاب که در کریدر ارتباطی استان های خراسان شمالی، سمنان و گلستان وشهرستان های اسفراین، جغتای، جاجرم و خوشاب ونیشابورقراردارد، لازم است، تنها شعبه بانک ملی شهرستان جوین در شهرنقاب تقویت شود.  

حسین جمشیدی تاکید کرد: بانک ملی شعبه نقاب حدود ۳۰ سال پیش در محلی استیجاری و زمانی که بخش جوین به مرکزیت روستای نقاب بوده، افتتاح شده است و پس از ۳۰ سال خدمات رسانی و ارتقاء بخش به شهرستان و روستا به شهر هیچ تغییری در چهره بانک ملی شهرستان جوین به وجود نیامده است.  

وی خاطر نشان کرد: با اهدا یک قطعه زمین از طرف شورای اسلامی نقاب ۲۵ سال پیش ساختمان بانک ملی احداث شده و در حال حاضر عمر مفید آن به پایان رسیده است.  

جمشیدی اظهارداشت : شهرستان جوین درحال حاضر با ۴۰هزار نفر جمعیت روستایی و ۲۰ هزار جمعیت شهری نقاب و حکم آباد فقط از خدمات یک شعبه بانکی در شهر نقاب استفاده می کند، که لازم است، ضمن توسعه شعبه موجود نسبت به ایجاد شعب جدید اقدام شود.  

رئیس بانک ملی شعبه نقاب گفت: شعبه بانک ملی شهرستان جوین به مرکزیت شهر نقاب با تراکم ارباب رجوع مواجه است، و پرسنل خدوم بانک با تلاش مضاعف پاسخگوی ارباب رجوع هستند.  

حبیب الله جلالیان تصریح کرد: با افزایش سرمایه در گردش این بانک با توجه به کمبود پرسنل شعبه ارتقاء درجه داشته است و مردم فشار مضاعفی به کارمندان برای تسر یع در امور بانکی دارند.  

وی یاد آور شد: برای افزایش پرسنل و تحصیل قسمتی از زمین بانک که در معبر خیابان بلااستفاده رها شده، مکاتباتی با مسئولین انجام شده، ولی به نتیجه نرسیده است.  

یک ارباب رجوع گفت: برای انجام امور بانکی دراین شعبه حدود ۳ ساعت در صف بوده ام، ولی هنوز نوبت من نرسیده است.  

علی محمدیان اظهار داشت: اگر قرار باشد یک روز کاری در پشت گیشه های بانکی معطل شویم، چگونه می توانیم، دنبال کسب و کاسبی و افزایش منابع در آمدی باشیم.  

وی اضافه کرد: این شعبه حدود ۳۰ سال پیش راه اندازی شده، ولی با گسترش شهرستان تغییراتی در بانک ایجاد نشده است.  

یکی دیگر از ارباب رجوع گفت: اول وقت اداری به بانک مراجعه کردم، وفکر کردم، در وقت مناسب کارم را انجام می دهم،  ولی متاسفانه وقت نماز فرارسیده، وخبری از نوبتم نیست.  

محمدرضا کیامنش گفت: ناچارا نوبتی برای روز بعد گرفتم، و از رئیس قول مناسب اخذ کردم، تا فردا کارهای بانکی ام را بتوانم انجام دهم.  

وی افزود: بعضی از ارباب رجوع که مثل بنده مسن بوده و توانایی جسمی مناسبی ندارند، باید مسئولین بانک یک فکر ی به وضعیت شلوغی این شعبه انجام دهند.  

لازم به توضیح است که در بدو تاسبس بانک ملی شعبه نقاب شورای روستا یک قطعه زمین به صورت رایگان به بانک اهداکرد، ولی متاسفانه بانک برای سرمایه گذاری  عمل متقابل انجام نداده است.  

جوین حدود ۱۰ سال پیش به  شهرستان ارتقاء یافت، ودرحال حاضر با ۲۰ هزار جمعیت شهری در نقاب و حکم آباد و ۴۰ هزارجمعیت روستایی در ۳۰۰ کیلو متری شهرستان  مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.