سنندج- فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان گفت: استان کردستان در حوزه محرومیت‌زدایی جایگاه اول کشور را دارد.

استان کردستان در حوزه محرومیت‌زدایی رتبه اول کشور را دارد

به گزارش قدس آنلاین، سردار محمد حسین رجبی پیش‌ از ظهر امروز در مراسم آئین تکریم و معارفه فرمانده سابق و جدید سپاه بیجار ضمن تسلیت جان‌باختن تعدادی از هموطنان در سانحه هوایی تهران-یاسوج اظهار داشت: سپاه پاسداران با مجاهدت و بدون هیچ چشم‌داشتی همیشه در همه عرصه‌ها از ارزش‌های اسلامی و انقلابی پاسداری می‌کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه وظیفه سپاه تنها حفظ  وضعیت موجود نیست، گفت: خوشبختانه تاکنون توانسته‌ایم در حد توان و مقدورات به مردم خدمت کنیم و در این راستا از هیچ تلاشی هم دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان تصریح کرد: سپاه پاسداران برای پیشرفت کارهای خود افق دور دست را هدف قرار داده و با همراهی مسئولان در جهت پیشبرد اهداف نظام و اسلام حرکت می‌کند.

وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج اقدامات ارزنده‌ای در شهرستان بیجار انجام داده است، خاطرنشان کرد: استان کردستان در حوزه محرومیت‌زدایی جایگاه اول کشور را دارد و این افتخاری است که باید برای تثبیت آن تمام سعی و تلاش خودمان را به‌کار بگیریم.

رویکرد سپاه خدمتگزاری به مردم است

رجبی با بیان اینکه کسوت سپاه، کسوت خادمی و خدمتگزاری به مردم است، افزود: قرارگاه پیشرفت و آبادانی و بسیج سازندگی در شهرستان بیجار اقدامات خوبی انجام داده است که ادامه آن، نیازمند مدیریت بهتر و روحیه جهادی است.

وی تاکید کرد: تلاش برای «مهاجرت معکوس، تثبیت جمعیت و ارتقاء تراز شهرستان در تمامی زمینه‌ها» از مأموریت‌های فرمانده جدید سپاه شهرستان بیجار است.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینکه بیجار همچون نگینی در استان کردستان است، به حضور ۴۵ هزار بسیجی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: بسیج معجزه قرن و هدیه امام راحل است که همه اقشار در دل این سفره با برکت وجود دارند و باید از ظرفیت عظیم آن نهایت استفاده کرد.

منبع: تسنیم 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.