شیراز- استاندار فارس گفت: تمام دستگاه های اجرایی و خدمات رسان استان مکلفند از هرگونه اقدامی که در جهت کارآفرینی، ایجاد اشتغال و رونق تولید انجام می شود حمایت کنند.

تاکید استاندار فارس بر کاهش کارگروه های اقتصادی در استان

به گزارش قدس آنلاین، اسماعیل تبادار ظهر چهارشنبه در شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان فارس تاکید کرد: تمامی دستگاه های استان فارس مکلف به رفع مشکلات واحدهای اقتصادی در مجموعه های خود هستند چنانچه این مهم ممکن نبود، مشکل را در کارگروه ها مطرح کنند.

وی افزود: انچه که باید مد نظر قرار داده شود کاهش کارگروه ها در راستای رفع مشکلات اقتصادی در استان است چراکه باید به گونه ای رفتار شود تا شاهد رشد و توسعه اقتصادی استان باشیم که تنها راه رسیدن به این مهم کاهش موارد اداری است.

استاندار فارس ادامه داد: برخی واحدهای تولیدی استان امروز با مشکلاتی مواجه هستند که حمایت و کمک به رفع مشکلات آنها را وظیفه خود می دانیم و اعلام می کنیم که نسبت به شرایط آنها بی تفاوت نیستیم و هرگونه اقدامی که لازم باشد را انجام خواهیم داد.

تبادارد یادآور شد: انتخاب یک جامعه آماری ثابت برای بررسی این موضوع ممکن است که نتواند به شکل روشن شرایط فضای کسب و کار را برای ما تبیین کند بلکه باید سعی شود که از نمونه های آماری متفاوت برای این امر استفاده شود.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.