بسیج اساتید شهرستان گناباد در محکومیت اقدامات وقیحانه دراویش بیانیه‌ای صادر کرد.

بیانیه بسیج اساتید گناباد در محکومیت اقدامات وقیحانه خیابان پاسداران

به گزارش قدس آنلاین، بسیج اساتید شهرستان گناباد در محکومیت اقدامات وقیحانه دراویش بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

قبل از انقلاب اسلامی رژیم پهلوی برای تضعیف مرجعیت دینی و فریب افکار عمومی و اجرای پروژه جدایی دین از سیاست، حمایت از فرقه‌های وابسته به انگلیس را در دستور کار قرار داد و از جمله رابطه‌ای دوطرفه با رهبران فرقه ملاسطانی برقرار کرد.

با پیروزی انقلاب اسلامی این فرقه که مشروعیتش با سیاست پهلوی گره خورده بود و از تعالیم اسلامی به صورت گزینشی برای پیشبرد اهداف خود استفاده می‌کرد، نفاقش را نتوانست پنهان کند و در سرازیری سقوط قرار گرفت و رهبران فرقه از بیدخت به تهران فرار کردند و مورد توجه و حمایت علنی مخالفین نظام اسلامی قرار گرفتند.

اکنون این فرقه مشروعیت خود را در حمایت بیگانگان و اذناب داخلی وابسته به فرقه رجویه و بقایای پوسیده جبهه ملی می‌داند؛ آمریکا و انگلیس هم این فرقه را به عنوان یک بهانه برای پروژه حقوق بشری و مروج ارتجاع و اسلام آمریکایی به بازی گرفته است و این داستان هر روز با سناریوی جدیدی به‌روزرسانی می‌شود.

پس از مشارکت آشکار برخی اعضای این فرقه در فتنه ۸۸ و اغتشاشات دی‌ماه ۹۶ تهران، بار دیگر در حرکتی داعش‌گونه از مدارا و رافت اسلامی نیروهای انتظامی در خیابان پاسداران تهران سوء‌استفاده کرده و با روش و مسلک داعشی سوار بر اتوبوس و با قمه و چاقو به صف پاسداران امنیت کشور حمله‌ور شدند و در ایام فاطمیه جان چند جوان مدافع امنیت را گرفتند تا به زعم اربابان خارج‌نشین خود آرامش را هم از ایران آرام بگیرند؛ به طور قطع سلب آسایش و امنیت محکوم است.

بسیج اساتید شهرستان گناباد ضمن عرض تسلیت به خانواده‌های شهدای داغدار و ملت صبور ایران، از مسئولین امنیتی و قضایی تقاضا دارد با تجدید نظر در روش مدارا و مماشات، با شناسایی ریشه‌ها و مسببین اصلی اینگونه اقدامات تخریبی سریالی، زمینه پیشگیری و اشد مجازات برای عاملین آشوب‌ها و قاتلین را فراهم کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.