​ایلام- معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام گفت: بازرسی ها و نظارت ها بر عرضه میوه شب عید افزایش یابد تا مشکلی برای مردم استان ایلام ایجاد نشود.

افزایش بازرسی ها از عرضه میوه شب عید در ایلام

به گزارش قدس آنلاین،  به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، ایوب درویشی در جلسه ستاد تنظیم بازار با بیان اینکه رویکرد توزیع میوه شب عید با هدف کمک به اقشار آسیب پذیر و بیشتر در مناطق روستایی، عشایری و حاشیه ای صورت گیرد، اظهارداشت: تنظیم میوه شب عید موضوع بسیار مهمی است و با توجه به این که مصرف مردم در این ایام بالا می رود و برای تعادل و تنظیم بازار، دولت و دستگاه های مربوطه در این موضوع باید ورود کنند و نظارت بیشتری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نظارت دقیق تر و بیشتر بر قیمت ها و عرضه محصولات ضروری است، افزود: کارگزاران عرضه میوه ی شب عید باید مورد بررسی قرار گرفته و اهلیت آنها ثابت شده و همچنین در بحث عرضه میوه شب عید بازرسی ها و نظارت ها افزایش یابد تا مشکلی برای مردم استان ایجاد نشود.

معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام با تأکید بر افزایش نظارت بر عرضه میوه و مایحتاج شب عید مردم، تصریح کرد: بایستی دیگر مایحتاج مردم از جمله پروتئین، برنج و ... به اندازه کافی تهیه شده و دستگاه های ذیربط در این راستا برنامه ریزی لازم را داشته باشند و اقلام مورد نیاز مردم را آماده کنند.

ایوب درویشی با اشاره به اینکه میوه شب عید مورد نیاز مردم از ۲۰ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین عرضه می شود، بیان داشت: علاوه بر کنترل و نظارت بیشتر بر عرضه انواع میوه و اقلام مورد نیاز مردم، ضروری است قیمت این اقلام از طریق صدا و سیما به اطلاع عموم مردم رسانده شود.

وی یادآور شد: طرح مقابله با ذبح غیر بهداشتی بایستی ادامه یابد و نباید در ایام عید کنترل ذبح غیر بهداشتی متوقف شود .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.