منابع سوری از ادامه حملات خمپاره‌ای تکفیری‌ها به محله‌های مسکونی دمشق و درگیری خونین گروه‌های تروریستی با یکدیگر در حومه ادلب خبر دادند.

به گزارش قدس آنلاین، گروه‌های تروریستی حملات خمپاره‌ای خود به محله‌های مسکونی دمشق را ادامه دادند به طوری که شماری از غیرنظامیان جان باختند و ده‌ها نفر دیگر زخمی شدند و خسارت‌های زیادی به منازل و دارایی‌های مردم وارد کرد.

بر اساس این گزارش،‌ ساکنان چندین محله دمشق به سبب نگرانی از حملات بی‌هدف گروه‌های تروریستی مجبور به ترک خانه‌های خود شده‌اند، روز گذشته ۱۱۴ گلوله خمپاره به محله‌های مختلف دمشق شلیک شد و چندین مدرسه هم در این محله‌ها برای حفظ جان دانش‌آموزان تعطیل شد.

یک منبع بیمارستانی هم گفت مراکز درمانی برای پذیرش مجروحان حملات گروه‌های تروریستی در حالت آماده‌باش به سر می‌برند.

نیروی هوایی و یگان توپخانه‌ای ارتش سوریه در واکنش به این تجاوزات تروریستی به دمشق،‌مواضع گروه‌های تروریستی به ویژه سکوهای پرتاب موشک را در مناطق «عربین، حرستا، دوما، بیت سوی، حموریة،کفربطنا، النشابیة، و واتایا» را هدف قرار دادند.

در شمال سوریه نیز نظامیان ارتش ترکیه همچنان به حملات خود به منطقه جندیرس در حومه عفرین ادامه می‌دهند،‌جنگنده‌های ارتش ترکی هم محله‌های عفرین را به شدت بمباران می‌کنند.

این در حالی است که یک مسئول در یگان‌های کردی اعلام کرد نیروهای مردمی در سه منطقه اطراف عفرین شامل جندیرس، بلبل و راجو مستقر خواهند شد و پرچم سوریه را به اهتزاز درخواهند آورد.

حملات زمینی و هوایی ارتش ترکیه به شهر عفرین سوریه برای سی‌ و سومین روز پیاپی ادامه دارد که تاکنون به جان باختن ده‌ها غیرنظامی و زخمی شدن صدها نفر دیگر  منجر شده است.

درگیری‌های شدید میان گروه‌های تروریستی در حومه ادلب

منابع محلی از درگیری‌های شدید و خونین میان گروه‌های تروریستی در حومه ادلب خبر داده‌اند، بر  اساس این گزارش، درگیری‌های شدید میان باند تروریستی موسوم به جبهه تحریر سوریه و باند تروریستی تحریرالشام(جبهه النصره) برای سیطره بر شهرک‌های  المسطومه و اورم الجوز و اردوگاه وادی الضیف در حومه جنوبی ادلب در جریان است. باند تحریر سوریه به دنبال بیرون راندن باند تحریرالشام از شهر اریحا است.

این در حالی است که باند تروریستی تحریرالشام،‌گروه تروریستی نورالدین الزنکی وابسته به باند تروریستی جبهه تحریر سوریه را متهم کرد به مواضع آن در حومه غربی حلب حمله کرده است و این باند در برابر این حملات دست بسته نخواهد ماند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.