ستاره ایرانی تیم استرشوندس سوئد پیش از دیدار با آرسنال در لیگ اروپا گفت: باعث افتخار و خوشحالی من است که سرمربی بزرگی مانند آرسن ونگر از بازی من تمجید کند.

قدوس: مقابل آرسنال نیاز به معجزه داریم/ تمجید ونگر از من باعث افتخارم است

به گزارش قدس آنلاین، سامان قدوس، هافبک ملی پوش کشورمان و عضو باشگاه استرشوندس سوئد پیش از دیدار برگشت مقابل آرسنال در لیگ اروپا عنوتان کرد که آنها برای صعود تیمش نیاز به معجزه دارند.

دیدار رفت این دو تیم در سوئد با نتیجه ۳ بر یک به نفع توپ چی های لندن به اتمام رسید تا کار یاران قدوس در بازی برگشت سخت تر شود.

قدوس درباره بازی پیش رو خودشان مقابل آرسنال گفت: ما باید به آرسنال احترام بگذاریم سطح آنها کاملا متفاوت از ماست اما باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. ما در این مسابقات فقط برای بازی کردن نیامدیم و معتقدم ممکن است به پیروزی دست پیدا کنیم.

وی افزود: باعث افتخار و خوشحالی من است که سرمربی بزرگی مانند آرسن ونگر از بازی من تمجید کند اما می دانم که عملکرد می تواند بهتر از این ها نیز شود. به همین خاطر منتظرم که بعد از بازی با آرسنال چه چیزی درباره من می گویند.

ستاره ملی پوش ایرانی ادامه داد: ما در شرایط کنونی برای صعود نیاز به معجزه داریم. به نظرم اکثر مردم پیش بینی می کنند که ما از این مسابقات بعد از بازی با آرسنال خداحافظی می کنیم و این یک واقعیت است. نمی توانم درباره این موضوع چیزی بگویم ولی این را می گویم که ما به یکی از معجزات فوتبال نیاز داریم. مهمترین چیز این است که از بازی خارج شویم و احساس کنیم که تمام تلاش خود را به کار نگرفتیم.

قدوس در پایان درباره بازی رفت مقابل توپچی های لندن گفت: ما با تیم خوب که بازیکنانی خوبی داشت مواجه شدیم و در این بازی چیزهای زیادی یاد گرفتیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.