جوین_ فرماندار شهرستان جوین در زمان افتتاح بازار بزرگ شهر نقاب گفت: اجرای این پروژه بزرگ رونق اقتصادی و اشتغال زایی ۶۰۰نفر را به طور مستقیم و غیر مستقیم به همراه دارد.

بازار بزرگ شهر نقاب رونق اقتصادی ایجاد می کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین در افتتاح بازار بزرگ شهر نقاب گفت: اجرای این پروژه بزرگ در شهرنقاب رونق اقتصادی و اشتغال زایی ۱۰۰ نفر به طور مستقیم و۵۰۰ نفر به طور غیر مستقیم را ایجاد می کند.  

حسین جمشیدی خاطر نشان کرد: سرمایه گزاری دکترخلیل الله  نقابی و شرکاء در پایه گذاری اقتصاد مقاومتی قابل تحسین است، و این سرمایه گزاری رونق اقتصادی را در شهرستان جوین به ارمغان می آورد.  

وی تاکید کرد: به دستگاههای اجرایی توصیه می شود، در مراجعه سرمایه گذاران به ادارات سعی کنند، امور اداری برای سرمایه گذاران را تسهیل کنند.  

جمشیدی تصریح کرد: دولت تدبیر وامید در واگذاری تسهیلات اشتغال زایی به متقاضیان به ویژه در توسعه روستایی و تولید ثروت اقدامات مطلوبی انجام داده، و با توسعه روستایی رونق اقتصادی در مناطق روستایی کامل می شود.  

یکی از شرکای بازار بزرگ شهر نقاب گفت: طرح بازار بزرگ شهر نقاب با استفاده از آخرین تکنیک ها و طرح های  بازارهای جهانی احداث شده است.  

مهندس علی نقابی اظهار داشت: بازار بزرگ شهر نقاب در دوطبقه با ۱۵۰۰ متر زیر بنا و۳۰۰۰ متر محوطه و پارکینگ با سرمایه ای معادل ۶۵ میلیارد ریال برای رونق اقتصادی در اجرای فرامین مقام معظم رهبری هزینه شده است.  

وی تصریح کرد: برادران نقابی که در مناطق مختلف کشور مشغول به کار می باشند، با تشکیل شرکتی دارایی خود را برای رونق اقتصادی در شهرستان جوین سرمایه گزاری کرده اند.  

نقابی از جوینی ها و نقابی های مقیم مراکز استانها وشهرستان ها و حتی جوینی های مقیم خارج از کشور در خواست کرد:سرمایه خود را برای رونق اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی به موطن اصلی خود شهرستان جوین (شهر نقاب)  گسیل نمایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.