جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با محکوم کردن شهادت پاسداران امنیت کشور توسط آشوب‌طلبان منحرف از نهادهای مسؤول خواست با در اولویت قرار دادن رسیدگی به این جنایت، قاطعانه با مجرمین و آشوب‌طلبان برخورد و از خون پاک این جوانان و شهدای عزیز به خوبی پاسداری کنند.

برخورد قاطع با مجرمین و آشوب‌طلبان/ رسیدگی به جنایت آشوب‌طلبان منحرف در اولویت قرار گیرد

به گزارش قدس آنلاین، در اطلاعیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم آمده است: پرسنل خدوم و جان بر کف نیروی انتظامی و بسیج سرافراز در حالی که با تمام وجود برای تأمین امنیت و نظم عمومی و دفاع از آرامش جامعه اسلامی مشغول خدمت صادقانه بودند با اقدام جنایتکارانه و وحشیانه جمعی آشوب‌طلب و اغتشاشگر، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند و خون پاکشان نثار عموم ملت ایران اسلامی شد.

در این اطلاعیه آمده است: اگرچه خون پاک این شهیدان بر زمین ریخت و روح پاکشان از جمع یاران انقلاب و مردم پرواز کرد و بر سر خان رحمت الهی مهمان شد، لیکن شهادت مظلومانه این جوانان غیور خط روشنی برای شناخت جریانات معاند و ضدنظام برای عموم ترسیم کرد.

در این اطلاعیه تصریح شده است: جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن ابراز تأسف و تأثر از وقوع این حادثه دردناک در جامعه اسلامی، شهادت این عزیزان را تبریک و تسلیت گفته و از خداوند متعال برای خانواده‌ها و بازماندگان صبر و اجر مسئلت می‌نماید و از نیروهای امنیتی و انتظامی، دستگاه قضایی و تمام نهادهای مسؤول می‌خواهد با در اولویت قرار دادن رسیدگی به این جنایت، قاطعانه با مجرمین و آشوب‌طلبان برخورد کرده و از خون پاک این جوانان و شهدای عزیز به خوبی پاسداری کنند.

در این اطلاعیه تأکید شده است: همچنین به تمام جریانات فتنه‌گر و آشوب‌طلبی که مستقیم و یا غیرمستقیم در این جنایت دست داشته‌اند هشدار می‌دهیم این مردم انقلابی هرگونه اغتشاش و قلدرمابی را محکوم کرده و می‌کنند و نخواهند گذاشت عده‌ای عناصر منحرف و وابسته آرامش و امنیت کشور را به بازی بگیرند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.