بجستان_ امام جمعه بجستان با اشاره به سخنان اخیر رهبری برخورد با اشرافی گری را تاکید نموده و گفت: نباید محرومین کنار زده شوند و میدان به اشراف داده شود که خطر ناک است.

نباید محرومین کنار زده شوند و میدان برای اشراف خالی شود

به گزارش خبرنگار قدس انلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسین وحیدی امام جمعه بجستان در خطبه های نماز جمعه امروز با اشاره به سخنان اخیر رهبری تداوم و بقای انقلاب را همراهی و همدلی مردم دانسته و افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب نیز بر این امر است که اگر مردم با انقلاب نباشند نابودی انقلاب را به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: جای بسی تشکر است که مردم قدر شناس ما همیشه در صحنه بوده و هستند واگر انتقادی هم هست به فرموده رهبر انقلاب به معنای بی اعتقادی به نظام نیس و مردمی که انتقاد کردند از نظامشان نیز حمایت می کنند ودر عمل نیز نشان داده اند و باهمه مسائل در میدان حضور دارند.

امام جمعه بجستان با اشاره به حادثه خیابان پاسداران تهران گفت:  انقلابی که داعش را از منطقه بیرون و در خارج از کشور حرفی برای گفتن دارد و امروز امریکا و اسرائیل از ما خواهش و التماس دارند نباید بگذاریم عده ای مغرض و داعش صفت اینگونه اغتشاش به پا کنند و ناارامی راه بیندازند.

حجت الاسلام وحیدی تا کید کرد: در این زمینه از تلاشهای صورت گرفته توسط نیروی انتظامی و بسیجیان قدردانی و تشکر می شودو برای شهدای حادثه علو درجات را از خداوند متعال خواستاریم ولی از قوه قضائیه و سایر دست اندر کاران تقاضا داریم موضوع را جدی گرفته و با اغتشاشگران جدی برخورد کنند.

امام جمعه بجستان گفت: رهبر انقلاب همچنین در سخنان اخیرشان مسئله عدالت را متذکر شده و همیشه شعار مرگ بر ثروت و مرگ بر قدرت را سر داده اند و لذا اگر محرومین کنار زده شوند و میدان به اشراف داده شوداین باعث سستی و توقف انقلاب خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.