تربت جام ـ معاون موسسه آموزش عالی وحدت تربت‌جام از اختتامیه جشنواره ملی عکس وحدت در این شهرستان خبرداد.

اختتامیه جشنواره ملی عکس وحدت در تربت جام

سعید صباغیان صبح امروز جمعه در موسسه عالی وحدت تربت جام حضورداشت به خبرنگارقدس آنلاین گفت: جشنواره ملی عکس وحدت که در دو بخش اصلی و ویژه با موضوع اماکن و ابنیه‌ تاریخی و رویکرد معماری اسلامی برگزارشده بود، با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد.

وی در خصوص آثار رسیده در بخش اصلی که با موضوع اماکن، ابنیه‌ تاریخی و معماری اسلامی ایران بود گفت: در این بخش تعداد هزار و ۸۴۱ عکس از ۲۶۰ نفر شرکت‌کننده در ۴ مرحله بررسی و داوری شد که درنهایت ۴۵ اثر به نمایشگاه راه پیداکرده و باقی آثار حذف شد.

سعید صباغیان به آثار رسیده بخش ویژه جشنواره که مربوط به ابنیه‌ تاریخی و معماری اسلامی شهرستان تربت‌جام بود گفت: در این بخش ۵۷۵ اثر از ۷۹ عکاس بومی و غیربومی تربت‌جام به دبیرخانه جشنواره عکس وحدت رسیده بود که داوری مسابقه در ۳ مرحله، این آثار را بررسی کرد و درنهایت ۱۶ اثر از مجموع آثار رسیده به‌عنوان آثار برگزیده شناخته شد.

نتایج بخش اصلی جشنواره ملی عکس وحدت

داور جشنواره عکس وحدت با اشاره به نتایج بخش اصلی جشنواره گفت: بعد از بررسی ۴۵ اثربخش اصلی جشنواره، آثار محمدعلی میرزایی از اصفهان به‌عنوان مقام اول، محسن کابلی از گرگان به‌عنوان مقام دوم، محمد نظری از رشت مقام سوم، نیز علیرضا معصومی از مشهد و سینا عبیدیان از اراک به‌عنوان آثار شایسته تقدیر این جشنواره معرفی شد.

نتایج بخش ویژه جشنواره ملی عکس وحدت

کیارنگ علایی به بخش ویژه این جشنواره اشاره کرد و افزود: پس از بررسی ۱۶ اثر راه‌یافته به بخش وِیژه اماکن ابنیه‌ تاریخی و معماری اسلامی شهرستان تربت‌جام، نجیب اله غمخواراحمدی از تربت‌جام به‌عنوان نفر اول، محمدعظیمی از تربت‌جام نفر دوم، مهدی بذری از تربت‌جام به‌عنوان نفر سوم، میلاد حدادیان از مشهد و محمدجواد صدری از بندر گناوه به‌عنوان آثار شایسته تقدیر این بخش جشنواره معرفی شدند و در مراسم اختتامیه این جشنواره به نفرات برتر جوایز نقدی، تندیس جشنواره و لوح افتخار اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.