سرمربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز بعد از باخت خانگی به پیکان گفت: جلالی در این بازی تمامی منافذ را به روی ما بسته بود.

فیروز کریمی: جلالی همه راه‌ها را به روی ما بسته بود/ هرگز بی انگیزه نشده ایم

به گزارش قدس آنلاین، فیروز کریمی بعد از شکست ۳ بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگینی بود. جلالی مربی با تجربه ای بود و تمامی منافذ را روی ما بسته بودند. تا قبل از گل اول بازی قابل قبولی در ۳۸ دقیقه انجام دادیم. در روزی که مصدومان نتوانستند ما را یاری بدهند و گلرمان روز خوبی نداشت شکست خوردیم. نتوانستیم تیم را هم برگردانیم.

وی افزود: تعویض‌هایی که امروز داشتیم هم تعویض‌های اخلاقی بود هم تعویض‌های اجباری، یوسف سیدی به دلیل اینکه حرف گوش نکرد و رعایت بزرگ و کوچکی را انجام نداد تعویض شد ما امروز بازیکن نداشتیم دفاع راست خود را به دفاع وسط آوردیم که در آن منطقه کارایی لازم را نداشت. در این مقطع کمبود یار داریم و بازی سنگینی را هم پشت سر گذاشتیم. در ۱۶ روزی که بعد از بازی با تراکتورسازی فرصت داشتیم دیروز تمرین خوبی کردیم ما در این بازی پیمان بابایی، نریمان جهان را نداشتیم، علیرضا نقی‌زاده هم بعد از مدت‌ها برای ما بازی کرد و بازی‌اش قابل قبول بود. رضا خالقی‌فر هم مدت‌ها است در اختیار نداریم. روز سختی بود.

سرمربی گسترش فولاد تصریح کرد: در فهرست تیم جای دو بازیکن بزرگسال و سه بازیکن زیر ۲۳ سال خالی داریم. از علیرضا نقی‌زاده هم استفاده کردیم تا شاید مسافر جام جهانی شود. او شاید کیفیت لازم را نداشته باشد اما بازیکن سالمی است و می‌تواند در اردوی دو ماه مانده به جام جهانی حاضر شود. امروز چهار بازیکن‌مان را نداشتیم. مسیح زاهدی هم مصدوم بود. پیمان بابایی، اسماعیل فرهادی و مسیح زاهدی بدون ضرب‌خوردگی مصدوم شدند که دلیلش فشردگی مسابقات بعد از فولاد بود موجودی ما همین است. بازیکن ما نمی‌تواند تمام مسابقات را هم در لیگ و جام حذفی حضور داشته باشد. نمی‌توانیم بیش از حد به بازیکن فشار بیاوریم.

فیروز کریمی افزود: اینکه بگویند چون امتیازات لازم را گرفتیم بی‌انگیزه هستیم درست نیست ما انگیزه داریم رعایت اصول تیم‌داری را هم انجام داده‌ایم. رعایت کسوت کوچکی و بزرگی در تیم را نگه می‌داریم. اگر۱۰ گل هم بخوریم این حرمت‌ها را حفظ می‌کنیم زیرا اگر این درست شود بقیه مسائل حل می‌شود.

سرمربی گسترش فولاد با انتقاد از بازی بازیکنان جوانش گفت: جوانان ما باید بیشتر تلاش کنند تیم ما بیش از تیم‌های دیگر به جوانان میدان می‌دهد آنها هم باید کوشاتر باشند. (فیروز کریمی صحبت‌هایی هم در مورد کی‌روش و تیم ملی انجام داد که از خبرنگاران خواست این بخش منتشر نشود، او همچنین شیرینی یکی از خبرنگاران را گرفت و گفت چون حنجره‌ام ناراحت است چون شکمم خالی است باید چیزی بخورم تا حنجره‌ام ناراحت نشود)

وی در مورد وضعیت چمن ورزشگاه بنیان دیزل تبریز چند دقیقه‌ای به طور مفصل صحبت کرد و در مورد برگزاری دربی در لیگ یک هم گفت: اینکه بگویند فقط لیگ یک بازی فیزیکی دارد درست نیست. بله در لیگ یک بازی‌ها درگیرانه‌تر است اما چمن ورزشگاه ما چمن قدرتمندی نیست و یک چمن نازک و نارنجی است که آن را حفظ کرده‌ایم ما مثل اروپا چمن اسپورت و ورزشی نداریم. این چمن تزئینی است به همین دلیل زود کنده می‌شود. وقتی هفته‌ای یک بازی روی چمن برگزار می‌شود و چمن این مسئله را طاقت نمی‌آورد این ایراد به باشگاه ماشین‌سازی یا گسترش فولاد مربوط نمی‌شود بلکه مربوط به نوع چمن است. اکنون هم در ذهنم جرقه زد اگر هم بشود در زمین شماره ۲ هم بازی کنیم البته باید سازمان لیگ آن را تأیید کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.