قزوین_  مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری برنامه جُنگ دانش آموزی«نوجوان»، همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی خبر داد.

جُنگ دانش آموزی«نوجوان» در قزوین برگزار می شود

ساسان کرمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین ضمن ارائه برنامه های فرهنگی شبکه جوانان رضوی استان قزوین اظهار داشت: باتوجه به اینکه دوران نوجوانی از جمله حساس ترین و مهم ترین دوره های تحول زندگی انسان محسوب می شود، سرمایه گذاری دقیق و همه جانبه تربیتی، نقش به سزایی در آینده نوجوانان امروز و فردای جامعه دارد، به همین دلیل با بررسی نیازها و خواسته های نوجوان، رویکردهای اصلی برنامه ها الگوسازی، هویت سازی و مهارت افزایی و شبکه سازی است.

وی با اشاره به اهداف برنامه های فرهنگی شبکه جوانان رضوی استان قزوین افزود: حفظ و توسعه شبکه مخاطبان و ارتقاء مستمر سطح آگاهی ها و نگرش های نوجوانان مبتنی بر ترغیب و ترویج معارف ناب اسلامی و انقلابی از جمله اهداف این شبکه است.

 مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: جُنگ دانش آموزی«نوجوان» همزمان با روز امور تربیتی و تربیت اسلامی ویژه نوجوانان (پسران و دختران) در مقاطع متوسطه اول و دوم در روز سه شنبه ۸ اسفندماه ساعت ۱۶ ویژه دختران و روز چهارشنبه ۹ اسفندماه سال جاری ساعت ۱۶ ویژه پسران در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی واقع در چهارراه عمران برگزار می شود.

کرمی به مهم ترین برنامه های «جُنگ دانش آموزی» اشاره و عنوان کرد: این برنامه با حضور حجت الاسلام حلوائیان استاد حوزه، دانشگاه و کارشناس مسائل تربیتی از تهران و حجت الاسلام سید مجتبی میرغفاری از قم برگزار می شود که اجرای پرده خوانی با اجرای مرتضی علیجانی و خانم زهرا گروه ای از مجریان صداوسیما و اجرای گروه های سرود رجاء و دختران بهشتی و گروه تئاتر نور بالا و کلیپ و تجلیل از نوجوانان از جمله برنامه های این جُنگ است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.