کرج- داور بین المللی استان البرز با گلایه از رفتارهای گزینشی فدراسیون کاراته کشور گفت: برخی ها با شخصی کردن مسایل و بایکوت افراد، منافع ملی را زیر سوال می برند.

بایکوت معنادار داور البرزی از سوی فدراسیون کاراته

محمد کاظمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: دارای بالاترین درجه داوری آسیا هستم و بیش از ۲ دهه است که در امر قضاوت و مدرسی داوری به صورت فعال فعالیت دارم.

وی افزود: متاسفانه پس از برگزاری انتخابات اخیر فدراسیون کاراته بنابه دلایلی که ما هم از آن بی خبریم از وجودم برای حضور در مسابقات داخلی، برون مرزی و جهانی استفاده نمی شود و این مساله جایگاه داوری ام را دچار تزلزل کرده است.

کاظمی با بیان اینکه در حال حاضر معیار و قاعده مشخصی برای اعزام داوران به مسابقات جهانی وجود ندارد گفت: اینکه در هیچ یک از مسابقات از ما دعوت نمی شود نشان می دهد که فدراسیون و کمیته داوران گزینشی برخورد می کنند و موضوعاتی دیگر را در این مساله دخیل کرده اند.

این داور باسابقه استان البرز از پیگیری های مستمر برای حل این  مشکل خبر دادو گفت: به دلیل عدم پاسخگویی مسئولین فدراسیون کاراته موضوع را از طریق نهاد ریاست جمهوری  و شخص مقام عالی وزارت ورزش و جوانان پیگیر شده ام و در حال حاضر نامه در وزارت  ورزش در حال بررسی است و تا روشن شدن دلیل این بی عدالتی و بی توجهی آن را پیگیری خواهم کرد.

کاظمی با تاکید براینکه حضور یک داور در سطح بین المللی مستلزم صرف هزینه بالایی است گفت: کشور برای تحقق این جایگاه هزینه کرده است و زیبنده نیست که با برخوردهای شخصی و تصمیمات فردی این سرمایه زایل شود.

وی با ابراز ناراحتی از شرایط پیش آمده گفت: اگر قرار باشد این رویه ادامه پیدا کند و بیرون از قضاوت مسابقات بمانم قطعا درجه های فعلی را نیز از دست خواهم داد و این مساله لطمه زیادی به جایگاه حرفه ای ورزش کشور و شخص بنده می زند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.