برانکو با تغییرات وسیع احتمالی ترکیب تیمش برای جدال مقابل استقلال خوزستان را در زمین حاضر خواهد کرد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان/ زلزله در تفکرات برانکو

به گزارش قدس آنلاین، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده و علیرضا بیرانوند تغییراتی بودند که برانکو در نشست خبری روز گذشته‌ی خود به آن اشاره کرد اما باید به این نفرات بازیکنان دیگری را نیز اضافه کرد که به دلایل مختلف در این جدال حاضر نخواهند شد.

تغییر اولیه در خط دروازه است؛ برانکو نه به خاطر فشار انتقادات که به دلایل دیگری تصمیم گرفته امروز از بیرانوند درون دروازه تیمش سود نبرد. گلر شماره یک این تیم با دو کارت زرد در آستانه محرومیت است و سرمربی سرخپوشان نمی‌خواهد روی او ریسک کند و البته نمی‌خواهد با دریافت احتمالی گلی عجیب در آستانه دربی روحیه گلرش را ضعیف‌تر ببیند. اتفاقی که البته با امتحان دانشگاهی او نیز همراه شده تا برانکو مجوز مقطعی خروج از اردو را نیز به او بدهد تا بیرانوند با روحیه‌ی بالا مهیای دربی شود. بوژیدار رادوشویچ در این جدال همچون بازی رفت فرصت بازگشت به ترکیب را خواهد داشت و امیدوار است کیفیت عملکردش کادر مدیریت را مجاب به تمدید هر چه سریعتر قراردادش کند.


در خط دفاعی سرخپوشان نیز سه بازیکن غایب خواهند بود. شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی و صادق محرمی سه بازیکن خط دفاعی هستند که به دلیل محرومیت و مصدومیت و البته بیماری قادر به همراهی این تیم نیستند تا برانکو ترکیب شایان مصلح در سمت چپ، زوج محسن ربیع خواه و محمد انصاری در قلب دفاع و حسین ماهینی در سمت راست را مورد استفاده قرار دهد.


خط میانی پرسپولیس نیز غایبان و تغییراتی نسبت به جدال‌های گذشته خواهد داشت. کمال کامیابی‌نیا احتمالا تک هافبک پرسپولیس را تشکیل دهد و جانشین وحید امیری در سمت چپ نیز سیامک نعمتی خواهد شد که تک گل بازی با السد را در حضور کمتر از ۵ دقیقه‌ای خود زده بود. فرشاد احمدزاده در سمت. راست میانی قرار می‌گیرد و بشار رسن نیز به ترکیب اصلی بازمی‌گردد تا نقش پاسور را ایفا کند.


اتفاقات بازی با السد باعث شده تا برانکو برای خط هجومی نیز برنامه متفاوتی در نظر داشته باشد و گادوین منشا را از ترکیب اصلی خارج کند. مهاجم نیجریه‌ای در آن دیدار اصلا در حد و اندازه نام خود ظاهر نشد و بعد از اعلام تعویض نیز واکنش مثبتی به این موضوع نداشت و امروز نیمکت‌نشینی را تجربه خواهد کرد تا آدام همتی فرصت حضور فیکس در ترکیب را در کنار علی‌ علیپور تجربه کند و باید دید در این بازی آقای گل را برای دستیابی به هدفش می‌تواند یاری کند یا خیر.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.