اصفهان- مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان از استقرار یکدستگاه خودروی سیار هواشناسی در منطقه سی سخت محل سانحه هوایی تهران- یاسوج خبر داد.

استقرار خودروی سیار هواشناسی در منطقه سانحه هوایی تهران- یاسوج

 منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین در خصوص آخرین وضعیت محل سانحه هوایی تهران- یاسوج اظهار کرد: در حال حاضر ابرهای متراکم در منطقه وجود دارد، اما با این حال در دو جبهه شمالی و جنوبی دنا تیم های عملیاتی مستقر هستند.

وی با بیان اینکه در منطقه یاسوج و سی سخت تیم ها به صورت آماده باش مستقر شده اند، گفت: در حال حاضر ۵ تیم عملیاتی از استان اصفهان متشکل از کوهنوردان آموزش دیده و با تجربه در منطقه پادنا مستقر و آماده باش هستند تا به محض اینکه شرایط جوی اجازه دهد با هماهنگی مرکز عملیات که سازمان امداد و نجات و مدیریت بحران کشور است و هماهنگی  با دو استان اصفهان و کهکیلویه و بویراحمد آغاز عملیات صورت گیرد، البته ارتش نیز پشتیبانی بالگرد را بر عهده دارد.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان از استقرار یک دستگاه خودروی سیار هواشناسی در منطقه سی سخت محل سانحه هوایی تهران- یاسوج خبر داد و تصریح کرد: این خودروی سیار به صورت آنلاین وضعیت آب وهوا را مشخص می‌کند تا به محض فراهم شدن شرایط، انجام عملیات از سر گرفته شود.

بارش برف و کولاک در محل سانحه ادامه دارد

کارشناس پیش بینی هواشناسی استان اصفهان نیز به خبرنگار قدس آنلاین گفت: ورزش باد شدید و کولاک برف در منطقه دناکوه ادامه دارد، برای امشب بارش های زیادی در منطقه پیش بینی شده و این وضعیت تا فردا ادامه خواهد داشت.

میترا سیدان افزود:در هفته جاری موج دوم بارش ها از روز سه شنبه آغاز می شود،  در مجموع می توان گفت شرایط جوی در منطقه دناکوه و محل سانحه هوایی تهران- یاسوج مناسب نیست و امکان از سرگیری عملیات وجود ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، سازمان هواپیمایی کشوری گزارش مقدماتی سانحه هوایی تهران یاسوج را منتشر کرد، طبق این گزارش آغاز پرواز از فرودگاه مهرآباد با توجه به وضع هوای گزارش شده مجاز بوده اما ارزیابی وضع جوی محل سانحه منوط به بررسی دستگاه های ضبط اطلاعات و مکالمات پرواز است.

در این گزارش همچنین آمده است گروه فنی ۴ نفره از کشور فرانسه راهی منطقه سی سخت شده اند، اما به علت شرایط نامساعد جوی عملیات انتقال پیکرهای جان باختگان این سانحه همچنان متوقف است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.