کرج - شهردار کرج با بیان اینکه بهسازی و نوسازی بافت های فرسوده دغدغه اصلی مسئولان است، گفت: پروژه ها تا پایان سال کلید خواهد خورد و کرج اولین شهری است که در کشور این اقدام را انجام خواهد داد.

نوسازی بافت های فرسوده کرج دغدغه مسئولان است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، اصغر نصیری در آئین  بهره برداری از ۳۹پروژه شهری کرج که صبح امروز شنبه برگزار شد، اظهار کرد: رویکرد شورای شهر کرج و مدیریت شهری پرداختن به مطالبات شهروندان است.

وی افزود: آنچه در دستور کار مدیریت شهری است حل مشکلات محلات محروم و مشارکت شهروندان در این امر است همچنین ایجاد خروجی توسعه محلات از مهمترین کارهای مدیریت شهری کرج است.

نصیری با بیان اینکه در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ۳۹پروژه را به بهره برداری می رسانیم، افزود: تعدادی از پروژه های دیگر در ۴ماهه سال آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه مشکلات درآمدی گریبانگیر شهرداری ها شده است، گفت: هزینه های جاری شهرداری در اولویت است چراکه بخشی از این هزینه ها پرداخت حقوق و مزایای پرسنل است به خصوص همکارانی که در خدمات شهری فعالیت می کنند.

نصیری اظهار کرد: حمل و نقل، ترافیک و قطار شهری به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفته است که ۵۰۰کارگر و مهندس در این پروژه فعالیت می کند و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته طبق زمان بندی فاز یک را ادامه خواهیم داد.

شهردار کرج با اشاره به اینکه هوشمند سازی ترافیک مهمترین برنامه ای بود که شروع به کار کرد افزود: در خصوص بهسازی بافت های فرسوده که دغدغه اصلی مسئولین است پروژه ها تا پایان سال کلید خواهد خورد و کرج اولین شهری است که در کشور این اقدام را انجام خواهد داد.

وی در پایان با اشاره به اینکه چالش های اجتماعی یکی دیگر از اقدامات اصلی مدیریت شهری است، افزود: این کار از محلات به خصوص مساجد شروع شده و بسیار تاثیر گذار بوده است و امید است بتوانیم چالش های فرهنگی، اجتماعی را کاهش دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.