اصفهان- مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: ۹۵ درصد از ۳۹ هزار و ۲۶۴ طرح اشتغال و خودکفایی در حال اجرا توسط کمیته امداد استان اصفهان پایدار هستند.

۹۵ درصد شغل‌های ایجاد شده توسط کمیته امداد اصفهان پایدار بوده است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان اصفهان، حمیدرضا شیران با بیان اینکه هدایت منابع به شکلی که بیشترین موفقیت در تحقق اهداف حاصل شود، از مهمترین برنامه‌های مدیریتی در کمیته امداد است، گفت: بر همین اساس تمام توان خادمان محرومان در کمیته امداد معطوف به افزایش بهره‌وری منابع و در نتیجه افزایش تعداد مددجویان توانمند و خود کفا شده است.
شیران با اشاره به تاریخچه اعطای وام‌های اشتغال در کمیته امداد اصفهان، گفت: از زمان تاسیس کمیته امداد پرداخت وام به مددجویان یکی از فعالیت‌های اصلی این نهاد بوده است و از سال ۸۴ با تغییر رویکردهای خودکفایی و تمرکز بر توانمندسازی مددجویان، تا کنون بیش از ۹۰ هزار طرح خودکفایی در استان اصفهان اجرا شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ هزار و ۷۶۹ طرح تاکنون با رسیدن به اهداف تعیین شده از نظارت ما خارج شده اند، گفت: در حال حاضر ۳۹ هزار و ۲۶۴ طرح در حال اجرا و در چرخه نظارت و پشتیبانی کمیته امداد اصفهان قرار دارند.

مدیر کل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید بر دقیق و گسترده بودن نظارت بر طرح‌های اشتغال، گفت: از ۳۹ هزار و ۲۶۴ طرحی که در حال اجرا می باشد ۳۷ هزار و ۲۶۰ طرح موفق و در حال فعالیت هستند که نشانگر پایداری ۹۵ درصدی شغل‌های ایجاد شده در استان اصفهان است.
وی با اشاره به موقعیت صنعتی استان اصفهان گفت: فعالیت‌های صنعتی و معدنی بیشترین سهم را در طرح های اشتغال مددجویان اصفهانی به خود اختصاص داده‌اند و زمینه های دامپروری، صنایع دستی، خدمات، کشاورزی و شیلات به ترتیب در رتبه‌های بعدی قرار می‌گیرند.
شیران با ابراز امیدواری نسبت به حفظ روند رو به جلوی توانمندسازی مددجویان، اظهار کرد: نیکوکاران گرانقدر اصفهانی می توانند با افتتاح حساب و سپرده‌گذاری قرض الحسنه در صندوق امداد ولایت یاری‌گر کمیته امداد در افزایش تعداد و مبلغ وام های پرداختی به طرح های اشتغال و خودکفایی مددجویان و نیازمندان اصفهانی باشند و در راستای ریشه کنی فقر و محرومیت گام هایی پایدار و اساسی بردارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.