کرج- رئیس هیئت تکواندوی استان البرز گفت: تکواندوکاران البرزی در سال جاری حضور موفقی در مسابقات کشوری و بین المللی داشتند که ماحصل آن کسب بیش از ۱۷۰ مدال در مسابقات داخلی وخارجی بوده است.

کسب بیش از ۱۷۰ مدال توسط تکواندوکاران البرزی در سال ۹۶

محمد نوذری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تکواندوکاران البرزی در سال جاری عملکرد بسیار خوبی داشته اند و همواره در تمام رده های سنی آقایان و بانوان در مسابقات مختلف صاحب مدال شده اند.

وی ادامه داد: برگزاری بیست و یکمین سال لیگ استان، میزبانی از۲ دوره مسابقات کشوری نوجوانان و برگزاری لیگ بانوان از دیگر فعالیت های هیئت تکواندو در سال ۹۶ بوده است.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز تصریح کرد: همچنین مسابقات آزمون کمربند باحضور ۸۰۰ نفر در مدت ۲ روز برای نخستین بار در کشور به میزبانی البرز برگزار شد.

نوذری به کمبود امکانات سخت افزاری از جمله سالن در استان اشاره کرد و گفت: البرز به عنوان قطب تکواندوی کشور به طور حتم ورزشکاران زیادی را در این رشته در اختیار دارد.

وی ادامه داد: نسبت به تعداد ورزشکار از لحاظ تعداد و امکانات سالن با محدودیت مواجه هستیم اما با این شرایط نیز تاکنون تمام مسابقات با نظم خاصی برگزار شده است.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز با اشاره به موفقیت این هیئت ورزشی در سطح کشوری گفت: هیئت تکواندوی استان البرز در مدت ۴ سال به عنوان بهترین هیئت ورزشی در کشور انتخاب شده است.

نوذری تصریح کرد: انتظار می رود تا این هیئت ورزشی موفق در سطح استان نیز با نگاه ویژه تر از سوی مسئولان دیده شود چرا که در چند سال اخیر همگان شاهد موفقیت تکواندوکاران البرزی در سطح ملی و بین المللی بوده اند.

وی از برگزاری مسابقات بین المللی به میزبانی استان البرز در سال آینده خبر داد و گفت: در اواخر فروردین سال آینده مسابقات جام فجر و جام باشگاه های آسیا به میزبانی البرز برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت تکواندو استان البرز در پایان تصریح کرد: امیدواریم تمام مسئولین و مدیران شهری به هر شکل ممکن از این میزبانی حمایت کنند چرا که این رویدادها باعث ارتقاء بیشتر تکواندو استان در سطح ملی خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.