اصفهان- مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان اعلام کرد: وضعیت آب و هوا بسیار نامساعد و بارش برف و باران ادامه دارد، با وجود وزش باد شدید و بوران امکان عملیات انتقال پیکرهای جان باختگان هنوز وجود ندارد.

دنا کوه همچنان برفی/ امکان انجام عملیات انتقال پیکرهای جان باختگان وجود ندارد

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهارکرد: در حال حاضر یک دستگاه خودرو سیار هواشناسی در منطقه مستقر شده تا به محض فراهم شدن شرایط، عملیات از سر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۳۰ نفر کوهنورد با تجربه و توانمند در منطقه پادنا سمیرم آماده باش هستند، گفت: در منطقه سی سخت کهکلیویه و بویراحمد نیز نیروهای امدادی مستقر هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استان اصفهان تصریح کرد: براساس سیاست های سازمان مدیریت بحران کشور و سازمان امداد و نجات، برنامه ها بین دو استان هماهنگ می شود.

وی ادامه داد: در حال حاضر سناریوهای عملیاتی برای انتقال پیکرهای جان باختگان این سانحه هوایی آماده شده تا به محض مساعد شدن هوا و رفع مشکلات و موانع، فعالیت در جبهه های مختلف آغاز شود.

به گزارش قدس آنلاین،  هواپیمای ATR۷۲ متعلق به شرکت آسمان به‌شماره پروازی ۳۷۰۴ ساعت ۸ صبح روز یکشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری پس از پرواز از فرودگاه مهرآباد و طی مسیر به‌سمت یاسوج در منطقه دناکوه سمیرم از رادار خارج شد و در دناکوه سمیرم سقوط کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.