قزوین_ استاندار قزوین عملکرد کانون توانا در نهادسازی متناسب با نیازهای جامعه معلولان را مناسب عنوان کرد و گفت: کار این کانون در تأسیس نهادهای مردمی اقدام مؤثر و بزرگی برای رفع نیازهای این قشر است که باید از این اقدام حمایت کرد.

عملکرد کانون توانا در نهادسازی متناسب با نیاز جامعه ارزشمند است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی ظهر روز یکشنبه در آیین پاسداست جهاد اشتغال که به همت کانون معلولان توانا در سالن تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، افزود: نهادسازی متناسب با نیازهای جامعه یکی از بارزترین اقدامات امام خمینی(ره) در ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی بود.

وی عملکرد کانون توانا در نهادسازی متناسب با نیازهای جامعه معلولان را مناسب عنوان کرد و افزود: کار این کانون در تأسیس نهادهای مردمی اقدام مؤثر و بزرگی برای رفع نیازهای این قشر است که باید از این اقدام حمایت کرد.

استاندار قزوین با بیان اینکه ابتکار این نهاد در ایجاد کانون های معلمان توانا نیز در جهت احیای جایگاه معلمان به عنوان تربیت کننده سرمایه های انسانی جامعه بسیار ارزشمند است، گفت: محدودیت با خود خلاقیت نیز به همراه می آورد و این محدودیت در انسان است که تمدن ها را ساخته وگرنه انسان نیز همچون حیوانات و گیاهان در همان آغاز خلقت باقی می ماند.

زاهدی یادآور شد: افراد معلول توانمندی انجام کارهایی را دارند که حتی افراد سالم نیز از پس آن برنمی آیند و  معلولیت، حاصل فعل و انفعالات طبیعت بوده و خداوند این توانایی را به بشر داده است که با همین محدودیت کاری کند که فرد معلول به جامعه سود ببخشد.

وی اضافه کرد:  کار بزرگ بنیانگذار کانون معلولان توانا در این است که توانمندی کسانی که توانمندی خود را از یاد برده بودند را به آنان یادآور شده است و انسان ها به خاطر نیازهای خود تمدن، فرهنگ و جامعه را ساخته و مکان زندگی خویش را آباد کرده اند.

در این مراسم مدیر عامل شرکت فیروز و جمعی از نمایندگان کانون معلولین توانای قزوین حضور داشتند.

سیدمحمدموسوی مدیرعامل شرکت فیروز گزارشی را از فعالیت های این شرکت ارائه داد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.