قزوین_ کارآفرین برتر کشور با بیان اینکه در سال اقتصاد مقاومتی ثابت کردیم می‌توان در برابر موانع ایستاد، گفت: از مسوولان درخواست داریم تا بستر لازم برای فعالیت معلولان را فراهم کنند.

مسوولان بستر لازم برای فعالیت معلولان را فراهم کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیدمحمدموسوی ظهر روز یکشنبه در آیین پاسداشت جهاد اشتغال که در سالن سازمان تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد، به ظرفیت های شرکت فیروز اشاره کرد و اظهار داشت:  شرکت فیروز حدود ۵۰۰ نفر نیروی انسانی داشت که هم اکنون ۱۴۰ نفر دیگر به آن اضافه شده است.

وی با بیان اینکه ۲۶۰ نفر دیگر در ۸ استان کشور در بخش بازاریابی، تحقیقات و فروش پذیرش شده اند و تا ۶ ماه آینده حدود ۴۰۰ نفر دیگر جذب کار می شوند، افزود: در سال اقتصاد مقاومتی ثابت کردیم می‌توان در برابر موانع ایستاد و به متولیان صنعت گفتیم در جایی که جوانان ما بیکار هستند نباید سراغ اتوماسیون برویم و از مسئولان انتظار داریم بستر لازم برای فعالیت معلولان را فراهم کنند تا بیش از این رشد و توسعه داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت فیروز بیان کرد: حوزه علمیه و علما باید روش حضرت علی(ع) به ویژه روش سرمایه داری آن امام بزرگوار را احیا کنند و بنده هیچ بنیان جدیدی بنا نکردم بلکه روش و راه سرمایه داری جدم حضرت علی(ع) را احیا کردم. 

موسوی عنوان کرد: ایجاد ارزش و معرفی ارزش‌های والای انسانی به معلولان داده شده و هنر ما اندیشیدن ما است؛ با پیروزی انقلاب شعار عدالت دادیم و مردم را با این شعار به حضور در میدان دعوت کردیم و نهاد مردمی کانون معلولان توانا که ۲۳ سال از فعالیت آن می‌گذرد، تعریفی از معلولیت ارایه داده که در سازمان ملل شاخص شده است. 

کارآفرین برتر کشور همچنین از راه اندازی یک نرم افزار جدید در خصوص ضرورت تربیت فرزندان خبر داد که ضرورت تربیت را در مادران ایجاد می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.