۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷
کد خبر: 590425

قیمت طلای ۱۸عیار در بازار آزاد امروز ۱۴۵ هزار و ۸۶۱ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان بوده است، ضمن آنکه قیمت دلار در بازار آزاد ۴۵۰۰ تومان شد.

قیمت طلا، دلار، سکه و ارز امروز ۹۶/۱۲/۰۶

به گزارش قدس آنلاین، امروز در بازار آزاد سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید با کاهش قیمت یک‌میلیون و ۵۳۰ هزار تومان و سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم یک‌میلیون و ۴۷۷  هزار تومان معامله می‌شد.

هر قطعه نیم‌بهار آزادی امروز شاهد کاهش قیمت بود به‌نحوی که در بازار آزاد هر قطعه نیم‌سکه ربع‌بهار آزادی ۷۴۵ هزار تومان، ربع‌سکه ۴۶۱ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۳۱۱ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸عیار نیز امروز ۱۴۵ هزار و ۸۶۱ تومان ارزشگذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۳۲۹.۹ دلار معامله می‌شود.

همچنین صرافی‌های پایتخت نیز امروز هر دلار آمریکا را ۴ هزار و ۵۰۰ تومان می‌فروختند. امروز در بازار آزاد هر یورو ۵ هزار و ۴۵۸ تومان و هر پوند با ارزش ۶ هزار و ۷۴۰ تومان و درهم امارات ۱۳۱۷ تومان دادوستد می‌شد.

** توجه داشته باشید نرخ دلار در جدول زیر با نرخ لحظه‌ای دلار در کف بازار متفاوت است, در این خبر منظور از نرخ دلار که در بالا هم درج شده، قیمت لحظه‌ای دلار است که مقابل پاساژ افشار معامله می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.