شهرکرد-معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای تأمین میوه عید مردم استان و تنظیم بازار شب عید تا کنون ۴۶۵ تن پرتقال از استان های شمالی و جنوبی خریداری شده است.

 بیش از ۴۶۰ تن پرتقال خریداری شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، حمیدرضا دانش شامگاه یکشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار استان گفت: برای تأمین میوه عید مردم استان و تنظیم بازار شب عید تا کنون ۴۶۵ تن پرتقال از استان های شمالی و جنوبی خریداری که از این میزان تا کنون  ۱۶۵ تن به استان حمل شده است.

وی افزود: سیب درختی نیز ۲۵۰ تن خریداری شده و به استان وارد می شود که این میزان از میوه قابلیت کاهش و افزایش ۲۵ درصدی را دارد.

دانش خاطر نشان کرد: تعیین قیمت میوه بر اساس جمع قیمت خریداری شده بعلاوه هزینه های انبارداری، حمل و بسته بندی خواهد بود که این قیمت ۱۰ تا ۲۰ درصد زیر قیمت بازار ارائه خواهد شد.

در ادامه مدیر کل تعاون روستایی استان گفت: ۱۰۰ غرفه در سراسر استان برای توزیع میوه در نظر گرفته شده است که از ۲۴ اسفند فعالیت این غرفه ها آغاز خواهد شد.

جان محمد الله یاری افزود:غرفه های احداث شده، فروشگاه های چند منظوره تعاون روستایی می باشند که اقلام اولیه مورد نیاز مردم را ارائه خواهند کرد.

در پایان این جلسه مصوب شد در مجموع ۷۰۰ تن پرتقال شمال و جنوب و همچنین ۲۵۰ تن سیب خریداری و وارد استان شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.