کرج- استاندارالبرز از رشد ۹۲ درصدی صادرات استان در سال جاری خبرداد وگفت: کسی حق ندارد در مسیر صادرکنندگان سنگ اندازی کند.

رشد ۹۲ درصدی صادرات البرز در سال جاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دکترمحمدعلی نجفی صبح امروز دوشنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه  سال ۹۶ که با حضور معاون صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت ایران ومدیرعامل صندوق ضمانت صادرات ایران برگزار شداظهار کرد: اعداد و ارقام نشان می دهد توفیقات خوبی در صنعت و معدن و صادرات البرز حاصل شده و این شرایط مرهون زحمات و رنج همه تولیدکنندگان و فعالان کسب و کارو کارآفرینان است.

وی با بیان اینکه البرز در بحث رونق تولید در کشور طی چند ماه اخیر مقام اول را کسب کرده است افزود: با فضایی که در عرصه تولید ایجاد شده از سقف سهمی که وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی پیش بینی کرده فراتر رفته ایم و از مرز ۴۷ هزار فرصت شغلی گذرکرده ایم.

نجفی با اشاره به رشد صادرات کشور طی ۵ سال اخیرخاطرنشان کرد: از سال ۸۱ تا ۹۶  صادرات از حدود ۳.۵ میلیارد دلار به رقم ۴۵ میلیارد دلار رسیده و با عزم صادرکنندگان ۱۵ درصد رشد صادراتی را تجربه کرده ایم.

استاندار البرز با بیان اینکه تراز مثبت تجاری از توفیقات مثبت دولت یازدهم و تاکیدات رئیس جمهور و دولت بوده است؛ گفت: این روند حاکی از این است که همه می خواهند کمک کنند تا به اهداف و برنامه ها در ایران ۱۴۰۴ برسیم.

نماینده عالی دولت در استان البرز در ادامه رشد صادرات البرز را ۹۲ درصد عنوان کردو گفت: این رقم حاکی از این است که این وزن و بستر در البرز مهیا است.

استاندار البرز با بیان اینکه تا سالها البرز فاقد نمایشگاه و پایانه صادراتی بود گفت: با تلاشی که در این بخش داشتیم مشکل پایانه صادراتی و نمایشگاه بین المللی استان حل شده وهیچ مانعی جلوی تولید کننده نخواهد بود.

وی در پایان تصریح کرد: کسی حق ندارد فرا روی صادرکنندگان سنگ اندازی کند و همه باید در بحث تولید و اقتصاد مقاومتی با انگیزه های بزرگ کمک کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.