اهواز_موسس جایزه ادبی لیراو از فراخوان هفتمین دوره جایزه ادبی لیراو «صدای ادبیات مستقل فارسی زبانان لیراو» خبرداد.

فراخوان هفتمین دوره جایزه ادبی لیراو

حمیدرضا اکبری شروه در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: هدف از این فراخوان شناسایی و پرورش استعدادها، حضور علاقه مندان به داستان های مینی مالیستی و گسترش ایجاز نویسی با رعایت انتقال معنای ناب در حداقل واژگان است.
وی موضوع فراخوان را داستانک و خرده داستان چند کلمه ای باموضوع آزاد (حداکثر۴اثر) یک تا صد کلمه برشمرد و افزود: شرکت کنندگان زمان ارسال آثار خود باید نام و نام خانوادگی، شماره تماس  خود را بنویسند.
موسس جایزه ادبی لیراو گفت: آغاز ارسال اثر اول اسفند امسال و آخرین مهلت ارسال، تا پایان خرداد۹۷ است همچنین تاریخ اعلام نتایج نیز متعاقبا اعلام می شود.
اکبری شروه تصریح کرد: علاقه مندان می تواند آثار خود را به نشانی farakhanlirave@gmail.com، @Borzoiembو @sharveh۱۳۴۹ ارسال کنند و از برگزیدگان در مراسم دورهمی لیراو با حضور نویسندگان و داوران تقدیر می شود.
وی در پایان اظهار داشت:دبیر این دوره از جایزه خانم مریم  برزویی می باشد که خود از نویسندگان مینی مالیست و در این حوزه صاحب کتاب می باشند.

لازم به ذکر است این هفتمین دوره برگزاری این جایزه است. لیراو قصد دارد از میان ناشران فعال حوزه ادبیات از ناشر منتخبی که توسط هیئتی انتخاب شدند و تقدیر به عمل آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.