۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
کد خبر: 590645

پرده اول: فیلم ها به سرعت در کانال های اجتماعی دست به دست می شود و اخبار یورش می پیچد... تصاویر تجمع خشنونت بار دراویش در خیابان پاسداران که این روزها مردم و کاربران فضای مجازی را به شدت برآشفته...

قدس آنلاین - گروه استانها - رقیه توسلی: اغتشاشی که در آن به سبک فیلم های آشوبگرانه، کوکتل مولوتف هست، شمشیر و چاقو و قمه و رجزخوانی و اتوبوسِ دیوانه هست! عربده کشی و هجوم به حریم شخصی! و ماشین های خُرد و خاکشیر!

و صدالبته موبایل های روشنی که شهروندان تهرانی روی کم و کیف حادثه زوم کرده اند تا پرده از عمق فاجعه بردارند!

پرده دوم:

نوبت به اخبار و مصاحبه های تلویزیونی که مبسوط تر از این اتفاق بگوید هم می رسد. از ضاربانی که دوشنبه شب در تهران بزرگ، ایجاد رعب و وحشت کردند.

گزارش هایی که در آن مردم خواستار برخورد قاطع با اخلالگران امنیت عمومی شدند و از حمله وحشیانه این گروه به نیروهای پلیس گفتند. از شهادت نیروهای حافظ و خدوم وطن. از آسایش و آرامشی که به طرفة العینی برباد رفت.

گفتند قانون باید رودرویشان بایستد. رودرروی اراذل و اوباشی که گستاخانه اموال عمومی را تخریب و به آتش کشیدند و به ماموران انتظامی حمله ور شدند.

پرده سوم:

مثل همه ایرانی ها برای بار چندم این روزها می روم سراغ بازپخش فیلم های واقعه پاسداران... از خباثت این آشوبگران دهانم باز می ماند! از دیدن سلاح های عجیب و غریب شان! و در این خلال، به راننده اتوبوسِ مرگ هم فکر می کنم، به یاورمحمد ثلاث که براحتی از کشتن حرف می زند! و به هواداران خرافه پرستی که برای قانون و مردانش، ضرب الاجل تعیین می کنند!

و پیش تر با دیدن سکانس های تلخ این روزهای تهران، نفس عمیقی می کشم و می گویم ایرانی ها همه سربازند و پای امنیت کشورشان شهید می شوند!

و جمله امام جمعه گناباد بعد در ذهنم می چرخد که برای این فرقه انحرافی نام گناباد را بکار نبرید، مردم گناباد از آنها بیزارند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.