قزوین_ با نزدیک شدن به پایان سال، شاهد ترافیک سنگین در خیابان های شهر قزوین هستیم که این ترافیک کام مردم این شهر را تلخ کرده است.

قدس آنلاین_ گروه استان ها، اسفندماه که می رسد، بازار خرید اقلام در بین مردم روز به روز داغ تر می شود و لحظه و لحظه های واپسین روزهای این ماه برای مردم جامعه همچون طلایی ارزشمند است که به دنبال اندکی زمان بیشتری برای خرید و خانه تکانی هستند.

بازار گرم خرید شب عید این روزها نیز در بین مردم و خیابان های شهر قزوین به خوبی قابل مشاهده است؛ مرد و زن و و کودک و نوجوان برای شب عید همچنان در تب و تاب خرید هستند؛ شور و اشتیاق بین مردم موجب شده تا روزها و شبهای مینودری، هر لحظه بار سنگین ترافیک را به دوش کشد و رانندگان را پشت چراغ های قرمز و در خیابان ها به انتظار بگذارد.

تب خرید این روزها چنان در خیابان های شهر قزوین گرم است که اگر اندکی پشت فرمان بنشینی، کلافه خواهی شد و ترجیح می دهی مقصدت را پیاده طی کنی؛ ترافیک این شهر در روزهای آخرین ماه سال بیش از گذشته آدم را خسته می کند.

شهر مذهبی و البته نه چندان کوچک قزوین، روز به روز با گذشت زمان گویا چهره شهرهای بزرگ و وسیع کشور همچون پایتخت را به خود می گیرد که هر خیابان و کوچه اش پرترافیک بوده و بیشتر مردم این شهر به تک سرنشینی و استفاده از وسایل نقیله شخصی روی می آورند؛ قزوین به علت نزدیکی به پایتخت، از حساس ترین شهرهای کشور محسوب می شود که در روزهای مختلف سال به ویژه اسفندماه با شهرهای پرترافیک همراه است.،

ترافیک شهر قزوین به یک معضلی تبدیل شده که بسیاری از شهروندان و رانندگان را ناراضی کرده و گویا برخی از سیاست های ترافیکی مسوولان شهرداری پاسخگوی این ترافیک و معضل نیست و راه اندازی اتوبوس های بی.آر. تی و ساخت پل های غیرهم سطح هم این روزها پاسخگوی این معضل نیست و انگار باید مسوولان چاره دیگری برای حل ترافیک شهر داشته باشند.

خیابان های نادری، فردوسی، بوعلی، خیام و بخش قابل توجهی از خیابان های شهر قزوین همچنان بار سنگین ترافیک را به دوش می کشد و در خیابان هایی هم که در ایام عادی سال ترافیک چندانی را در خود نداشت، با نزدیک شدن به واپسین روزهای سالجاری دیگر خبری از سکوت و تردد کمتر در آن نیست.

ترافیک شهر از یک سو و البته گرانی قیمتها، اندکی کام مردم را برای خرید تلخ کرده است.

با نزدیک شدن بوی عید، بازار خرید و حضور مردم در خیابان های شهر قزوین بدون شک با نزدیک شدن به آخرین روزهای اسفندماه، گرمتر خواهد شد و این مردم همچنان مشتاق خرید شب عید هستند اما چه خوب است که تدابیر لازم از سوی مسوولان برای این ترافیک و نظارت جدی بر قیمت ها صورت بگیرد تا مردم قزوین سال نو را با انگیزه بهتری در کنار خانواده تجربه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.