شهرکرد-استاندار چهار محال و بختیاری در روزهای پایانی سال تغییرات گسترده و غیر قابل پیش بینی را در استانداری انجام داد.

خانه تکانی در استانداری چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از شهرکرد، اقبال عباسی عصر روز دوشنبه در یک اقدام غیر قابل پیش بینی  ۸ نفر از مدیران ستادی را تغییر و افراد جدید و تازه نفس را بعنوان مدیران جدید منصوب کرد.

استاندار چهارمحال وبختیاری در مراسمی از زحمات تعدادی مدیران کل ستادی استانداری قدردانی کرد.

 اقبال عباسی  در این مراسم گفت: از همراهی و همکاری تمامی مدیران کل که در این مدت با مجموعه همکاری داشتند تشکر و قدردانی می کنم.

عباسی خاطر نشان ساخت: امید است با یاری خداوند متعال در راستای تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف دولت تدبیر و امید بیش از پیش تلاش شود.

گفتنی است،  در این آئین از خدمات کرامت الله جهانبازی گوجانی مدیرکل سابق اداری و مالی، کیانوش نادری بلداجی مدیرکل سابق حوزه استاندار، محمدکاظم منزوی چالشتری مدیرکل سابق هماهنگی امور اقتصادی، شراره زارعان شهرکی مدیرکل سابق جذب و حمایت از سرمایه گذاری، فاطمه دوستی ایرانچه مدیرکل سابق امور بانوان و خانواده، زهرا حبیبی دشتکی مدیرکل سابق امور اجتماعی و فرهنگی و ابراهیم ایزدپناه مشاور سابق استاندار در امور فرهنگی تجلیل و تشکر شد.

همچنین خانم لیلا محمدیان به عنوان مدیرکل اداری و مالی، خانم پریسا ابراهیم پور به عنوان مدیرکل امور بانوان و خانواده، آقای ملک محمد قربانپور به عنوان مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری و آقای نیرومند به عنوان مسئول دفتر استاندار معرفی شدند.

افزوده می شود، مدیران کل جدید هماهنگی امور اقتصادی و امور اجتماعی و فرهنگی استانداری و همچنین مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان به زودی معرفی خواهند شد.

شایان ذکر است کمال اکبریان‌ چالشتری فرماندار بن به جای سعید صالحی اردلی (فرماندارسامان ) منصوب گردیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.