پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به اینکه سرخپوشان در دربی به دنبال پیروزی و کسب عنوان قهرمانی هستند، گفت: شاید این عامل باعث شود پرسپولیس کمی محتاط بازی کند.

شاید پرسپولیس محتاطانه بازی کند/ حضور رئیس فیفا تاثیری در عملکرد دربی ندارد

به گزارش قدس آنلاین، درمورد دربی 86 پایتخت که روز پنج‌شنبه برگزار می‌شود گفت: دربی با تمامی بازی‌های فصل فرق می‌کند و هیچ ارتباطی هم به نتایج گذشته دو تیم ندارد، البته اکنون شرایط فنی هر دو تیم مناسب است و تیمی در این مسابقه برنده خواهد شد که از نظر روحی و روانی در وضعیت بهتری قرار داشته باشد و بتواند از گلش هم خوب محافظت کند. 

وی در مورد اینکه برخی می‌گویند پرسپولیس با برد در دربی می‌تواند یک قهرمانی شیرین و زودهنگام داشته باشد گفت: قهرمانی با شکست استقلال واقعا دلچسب است، اما این قهرمانی زودهنگام ممکن است باعث شود که پرسپولیس محتاطانه در دربی به میدان بیاید و در این صورت شاگردان برانکو در دربی گرفتار می‌شوند، پس بهتر است پرسپولیس با ترکیب هجومی به میدان بیاید در غیر این صورت ممکن است به مشکل بربخورد. 

سرمربی اسبق پرسپولیس درمورد حضور رئیس فیفا به عنوان میهمان این بازی و تاثیر آن بر مسابقه گفت: به هر حال اینفانتینیو قرار نیست بازیکنان ملی‌پوش از دربی انتخاب کند و حضور او نمی‌تواند روی عملکرد بازیکنان تاثیر زیادی داشته باشد. رئیس فیفا میهمان ویژه ماست و در حضور این میهمان عالی‌مقام امیدوارم که شاهد برگزاری منظم و خوب یک بازی باشیم و کیفیت برگزاری این بازی خیلی مهم است، در صورتی که مسائل اخلاقی از سوی بازیکنان و بخصوص تماشاگران در این بازی رعایت شود قطعا یک امتیاز مثبت بزرگ برای فوتبال ما در حضور رئیس فیفا کسب خواهیم کرد.

درخشان درمورد اینکه نتیجه دربی را چطور پیش‌بینی می‌کند گفت: به نظرم پرسپولیس برنده این بازی است و قشنگترین قهرمانی هم با شکست استقلال رقم می‌خورد. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.