قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور متناوب در منطقه امواج ناپایدار قرار داشته که پیامد آن در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات باران و برف است.

 باران، مهمان مردم قزوین است

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین به آخرین وضعیت جوی استان قزوین پرداخت و اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، همچنان تا روز چهارشنبه هفته جاری به طور متناوب در منطقه امواج ناپایدار قرار داشته که پیامد آن در بعضی ساعات بارش باران، گاهی رعد و برق، وزش باد و در ارتفاعات باران و برف است.

وی افزود: برای چهارشنبه از شدت ناپایداری کاسته شده و تنها در پاره ای مناطق، بارش های رگباری پیش بینی می شود.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین بیان کرد: از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد وضعیت جوی این استان به صورت ابری، در بعضی ساعات بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتقاعات باران و برف خواهد بود و برای روز چهارشنبه تا پنجشنبه نیز وضعیت به صورت قسمتی تا نیمه ابری، گاهی افزایش ابر و وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده است.

بهاروند احمدی یادآور شد: وضعیت کمی ابری، گاهی وزش باد و در ارتفاعات بارش پراکنده نیز برای روز پنج شنبه تا روز جمعه هفته جاری پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: بیشینه دما مربوط به شهر رازمیان با ۱۵ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه دما نیز مربوط به شهر آوج با یک درجه سلسیوس بالای صفر بوده و بیشترین بارش ها در شهر معلم کلایه با ۲.۲ میلیمتر بارش و کمترین آن برای شهرستان تاکستان و شهر رازمیان با ۰/۱ میلیمتر بارش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.