در فاصله چهار ماه تا آغاز رقابت های جام جهانی برنامه تدارکاتی بیشتر تیم های حاضر در این تورنمنت مشخص شده از جمله چهار تیم حاضر در گروه B که ایران هم در آن حضور دارد.

هشدار رسانه‌های مراکش به هروه رنارد/ مراقب جاسوس کی‌روش در تورین باش!

به گزارش قدس آنلاین، در این گروه مراکش به عنوان اولین حریف ایران خود را برای حضور موفق در جام جهانی بعد از غیبت دو دهه ای آماده می کند. غیبتی که باعث شد تا توجه رسانه های این کشور به اخبار و تحولات پیرامون اردوی "شیرهای اطلس" بیشتر از همیشه شود.


در شرایطی که مراکش برنامه های تدارکاتی خود را تدوین و اعلام کرده است امروز روزنامه های این کشور در گزارشی جالب از هجوم جاسوسان رقبای این تیم در گروه B جام جهانی برای زیر ذره بین بردن شاگردان هروه رنارد خبر داده و به این مربی فرانسوی هشدار دادند که در بازی با صربستان که در شهر تورین ایتالیا برگزار خواهد شد مراقب جاسوسان باشد.


روزنامه Al Ahdath چاپ کازابلانکا نوشت:«فهرست تیم ملی مراکش برای حضور در اردوی آماده سازی پیش رو 27 فوریه(امروز) منتشر خواهد شد تا تیم خود را برای بازی های تدارکاتی ماه مارس آماده کند که مهم ترین بازی در این مرحله رویارویی با صربستان در شهر تورین ایتالیا خواهد بود».


این روزنامه در ادامه گزارش خود با اشاره به اخبار دریافتی از هجوم جاسوسان رقبای مراکش در گروه B جام جهانی به مربی فرانسوی این گونه هشدار داد:« روز 23 مارس در ورزشگاه شهر تورین مراکش به مصاف صربستان می رود، جدالی تدارکاتی و مهم که رقبای این تیم در جام جهانی نیز به دقت آن را زیرنظر دارند چون تصورشان بر این است که رنارد از ترکیب قطعی خود در این بازی بهره خواهد برد از همین روز جاسوسان خود را آماده اعزام به این شهر برای دیدن مصاف مراکش و صربستان کردند».


روزنامه Al Ahdath به گزارش منتشر شده در سایت AL Maghribia نیز اشاره و حتی نام جاسوس ایران در تورین را نیز منتشر کرد و ادامه داد:« کارلوس کی روش برای زیر نظر گرفتن اولین حریف خود در روسیه اوسیانو کروز دستیار خود را به مدت 72 ساعت راهی تورین خواهد کرد ضمن این که ژولیو لوپتگی سرمربی اسپانیا نیز دو نفر از آنالیزورهای لاروخا را هم زمان با مربی ایران به ایتالیا می فرستد تا اطلاعات فنی لازم از مصاف مراکش با صربستان را جمع آوری کنند درست مثل فرناندو سانتوس سرمربی پرتغال از همین رو بهتر است هروه رنارد مراقب جاسوسان حاضر در تورین باشد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.