کرج- معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از فعالیت ۱۶۰ سازمان مردم نهاد در حوزه جوانان این استان خبرداد.

فعالیت ۱۶۰ سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در البرز

قدرت الله شمیرانی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: این سمن ها در زمینه های مختلف فعالیت می کنند و برخی از طرح های آنها در سطح ملی مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه نیمی از سازمان های مردم نهاد البرز رویکردی اجتماعی دارند افزود: طرح هایی چون پاکداشت طبیعت و تدبیر زندگی با محوریت سمن های این استان اجرایی شده و خوشبختانه در سایر استان ها به عنوان الگو به کارگیری شده است.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از ساخت ۲ خانه جوان در مناطق شرق و غرب کرج خبرداد و گفت: اعتبار مورد نیاز این دو فضای جدید پیش بینی شده است وبه زودی ساخت آنها آغاز می شود.

شمیرانی از مسئولان خواست به یاری سمن ها بیایند و افزود: سازمان های مردم نهاد به تنهایی نمی توانند اهداف وبرنامه های خود را اجرایی کنند ونیاز است در این مسیر همراهی و حمایت نهادها وارگان ها را درکنار خود داشته باشند.

وی با تاکید بر این که سمن ها باید موضوعی کار کنند افزود: سمن ها همواره در کمکهای داوطلبانه به مردم بدون هیچ چشمداشتی حاضر هستند و تا حدودی دغدغه های آنان را رفع می کنند.

شمیرانی در پایان گفت: با ظرفیتی که در سازمانهای مردم نهاد استان البرز وجود دارد، انتظار می رود در انتخابات ۴ سال آینده کرسی ریاست مجمع ملی جوانان کشور از استان البرز باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.