زاهدان- مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری گفت: کلیه دستگاهها در چارچوب حقوق شهروندی موظف به ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی هستند.

همه دستگاهها موظف به ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی هستند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمدتقی اوکاتی در جلسه ستاد صیانت از حقوق شهروندی با هدف بررسی عملکرد دستگاههای خدمات رسان در تعطیلات نوروز ۹۷ اظهار داشت: همه دستگاهها در چارچوب حقوق شهروندی موظف به ارائه خدمات مناسب به مسافرین نوروزی که این استان را به عنوان مقصد گردشگردی انتخاب می کنند، هستند.

وی افزود: ستاد صیانت از حریم امنیت عمومی و حقوق شهروندی با هدف ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی از اماکنی که وظیفه ارائه خدمات عمومی را برعهده دارند، بازرسی خواهند کرد.

وی خواستار آمادگی دستگاههای خدمات رسان و بخش خصوصی زیرمجموعه آنها برای ارائه خدمات مطلوب به میهمانان نوروز شد.

اوکاتی با اشاره به نقش بازرسان اعزامی در ارائه با کیفیت خدمات در اماکن مختلف اظهارداشت: مراکزی همچون داروخانه های کشیک ، بیمارستانها ، اورژانسهای بین راهی ، نانوایی های کشیک ، مکانهای عرضه میوه شب عید ، هتل ها ، مهمانپذیرها و مراکز اقامتی ، رستورانها ، پایانه های مسافربری ، فرودگاه ، راه آهن و دفاتر فروش بلیط ، پایگاههای ثابت و سیار اورژانس ، پایگاههای ثابت و سیار امداد خودرو جاده ای ، بانک های کشیک و دستگاههای خودپرداز و جایگاههای عرضه سوخت به جهت خدمات قابل ارائه در اولویت بازرسی قرار دارند.

مدیر کل دفتر امور اجتماعی استانداری بر برگزاری جلسات توجیهی و هماهنگی در دستگاههای خدمات رسان با هدف خدمات دهی مناسب و راهنمایی مسافران و گردشگران نوروزی در بازدید از جاذبه های طبیعی و تاریخی استان تاکید کرد.

گفتنی است؛ در تعطیلات نوروز ۹۷ ، تعداد ۵۷ پایگاه ثابت و موقت هلال احمر با ۲۱۰ نفر نیرو از ۲۵ اسفند ماه ، ۲۲ شعبه کشیک بانک و ۲۸ مجتمع خدماتی بین راهی ،آماده خدمات رسانی در تعطیلات نوروز خواهند بود . همچنین ۱۱۶۹ کلاس برای اسکان فرهنگیان در سراسر استان تجهیز شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.