قزوین_ طی روزهای اخیر شهروندان قزوینی در تماس هایی با قدس آنلاین مشکلات خود را مطرح کردند تا شاید مسئولان چاره ای برای رفع آن بیندیشند که این مشکلات بیان شده است.

نظارتی به روند نوبت دهی درمانگاه های تخصصی قزوین نمی شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، بخشی از این پیام ها را در ادامه می خوانید:

# نظارتی بر میزان تعرفه و نوع نوبت دهی درمانگاه های تخصصی نمی شود...

* چند روز پیش برای معاینه چشمانم، به صورت تلفنی نزد یکی از متخصصان چشم پزشکی شهر قزوین نوبت گرفته بودم؛ بعد از اینکه به مطب دکتر مراجعه کردم با وجود رزرو قبلی، ساعت ها منتظر مانده و بعد از سه ساعت و تقریبا در آخرین نوبت معاینه شدم؛ مردم چه گناهی دارند که باید ساعت ها منتظر بمانند؟

با مراجعه در نوبت های بعدی هم، منشی این متخصص و چشم پزشک هزینه ای مازاد بر هزینه تعیین شده ویزیت از بنده دریافت کرد که با مخالفت و اعتراضم، هزینه اضافی و مازاد به بنده برگردانده شد؛ چه کسی مسوول پاسخگویی به چنین وضعیتی در درمانگاه ها و مطب های خصوصی است؟ از متولیان درخواست داریم رسیدگی کنند.

#ترافیک خیابان های شهر، امانمان را بریده است...

* با نزدیک شدن به ایام عید، ترافیک سنگینی بعضا در ساعات های روز بر شهر قزوین حاکم است و این ترافیک در بیشتر خیابان های شهر مشاهده می شود؛ حتی خیابان هایی هم که ترافیک روانی را در روزهای عادی به خود اختصاص می داد این روزها پرترافیک بوده و ساعت ها باید در جریان ترافیک سنگین برای رسیدن به مقصد حرکت کنی.

ساعت ۱۸ شنبه هفته جاری در مسیر ولیعصر به سمت میدان آزادی و از آن مسیر هم به سمت چهارراه بنیاد شهید در حرکت بودم که به دلیل سنگین بودن وضعیت ترافیک در این مسیر، در ساعت ۲۱ به منزل رسیدم؛ وضعیت ترافیک سنگین این روزها در خیابان های شهر قزوین واقعا خسته کننده است؛ مسوولان تدابیری برای این ترافیک ها داشته باشند.

# سروصدای ترقه بازی آرامش شبانه را سلب کرده است

* سروصدای وحشتناک این روزها در خیابان های محله سکونتمان، آرامش روزانه و شبانه را از ما سلب کرده است؛ با نزدیک شدن به چهارشنبه آخر سال، گاها صدای انفجار ترقه و وسیله های آتش بازی در خیابان منتظری جدید به گوش می رسد که حتی این صداها تا پاسی از شب ادامه دارد؛ از مسوولان درخواست داریم فکری به حال ساکنان این منطقه داشته باشند و با نظارت جدی نسبت به افرادی که موجب ایجاد ترس و وحشت در بین مردم می شوند، برخورد کنند.

* وضعیت نامناسب انتهای خیابان لاله ۵، خیابان قدس شهر اقبالیه بعد از بارندگی ها غیرقابل تحمل بوده و انگار به زباله دانی و محل اسکان ماشین سنگین تبدیل شده است؛ برای رسیدگی به این محل چندین بار به مسوولان زیربط اعلام نظر کرده ایم اما کسی پاسخگو نبوده است.

* از تلاش و همکاری مأموران نیروی انتظامی برای نصب جداول در خیابان امام رضا (ع) به منظور جداسازی مسیر رفت و برگشت و کنترل ترافیک تشکر داریم اما ترافیک سنگین این خیابان مشکل چندین ماه ساکنان آن است که آنها را رنج می دهد از  مسئولان تقاضا داریم تا برای حل مشکل، تدبیری بیاندیشند.

*  آسفالت خیابان امام خمینی (ره) زیر پل شهید عسگری شهر اقبالیه وضعیت مناسبی ندارد؛ لطفا مسوولان رسیدگی کنند.

*وضعیت روشنایی سالن ورزشی حجاب شهر اقبالیه چندان خوشایند نیست؛ خواهشا رسیدگی شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.