ارومیه- وزیر اطلاعات گفت: باید برای جلوگیری از فرار سرمایه های کشور با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.

لزوم برخورد هوشمندانه با تخلفات اقتصادی/نشاط پیش شرط امنیت است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید محمود علوی عصر سه شنبه در یازدهمین جلسه شورای اداری استان افزود: کم کاری ها و فراری دادن سرمایه ها بازی درون زمین دشمن است و باید برای جلوگیری از فرار سرمایه های کشور با تخلفات بخش اقتصادی به صورت هوشمندانه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه مسئولیت ها امانتی الهی از سوی مردم است که در اختیار مدیران و مسئولان قرار گرفته گفت: اسلام حکومت با سبقه الهی را برای مردم می خواهد تا در سایه آن کرامت، امنیت، عدالت و معیشت آن ها مهیا شود.

حجت الاسلام علوی رضایت مردم از مسئولان را اساس حکومت اسلامی دانست و تصریح کرد: در جامعه اسلامی امنیت باید بطور گسترده و رضایت به صورت عمومی برقرار شود و خوش اخلاقی و خوش رویی با مردم از عوامل کسب رضایت است.

وی امنیت را پیش شرط ضروری در همه بخش ها دانست و یادآورشد: امنیتی که با فضای خشک بوجود بیاید نمی تواند پایدار باشد بلکه امنیت باید بصورت شاد و همراه با نشاط و آرامش برقرار شود و در این شرایط است که ایمان رشد می کند.

وزیر اطلاعات تصریح کرد: همه شهروندان که در چهارچوب قانون عمل می کنند و درون نظام هستند همه باید از امنیت و عدالت برخوردار شوند و برقراری آن وظیفه حکومت اسلامی است.

وی ارتقاء قدرت دفاعی و نظامی را برای ایجاد ترس و هراس در میان دشمنان و برقراری آرامش در دل مردم جامعه ضروری دانست و خاطر نشان کرد: هرچه در توان داریم باید صرف استحکام ، وحدت و همدلی با یکدیگر کنیم چرا که نتیجه اختلافات و دعواها، زمین خوردن و هلاکت است.

حجت الاسلام علوی با اشاره به حوادث دی ماه که موجب امید در دشمنان شد افزود: با وحدت و یکپارچگی این حوادث و توطئه های دشمنان خنثی شد.

وی ضمن قدردانی از اداره اطلاعات استان آذربایجان غربی اظهار کرد: امنیت موجود نتیجه همدلی همه دستگاههای نظامی، انتظامی، سیاسی اعم از سپاه ، نیروهای ناجا،مرزبانی،بسیج، استانداری و قوه قضائیه است.

در یازدهمین جلسه شورای اداری استان که عصر امروز با حضور حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات و به ریاست محمد مهدی شهریاری استاندار آذربایجان غربی در محل استانداری برگزار شد، مدیرکل جدید اطلاعات آذربایجان غربی معرفی شد همچنین از زحمات و تلاش های مدیرکل سابق اطلاعات استان آذربایجان غربی تجلیل به عمل آمد.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.