بجنورد- معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پژوهش خراسان شمالی گفت: تاکنون از ۸ هزار و ۵۰۰ کلاس درس در این استان ۲ هزار و ۴۰۰ کلاس درس هوشمندسازی شده است.

۲۴۰۰ کلاس درس در خراسان شمالی هوشمندسازی شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی، قنبرعلی خوش آینه اظهار کرد: این استان با ۳۷ درصد از لحاظ هوشمندسازی مدارس ۱۲ درصد از میانگین کشوری بالاتر است که میانگین کشوری ۲۵ درصد است.

وی با بیان اینکه به واسطه درس کار و فناوری و آموزش کامپیوتر هوشمند بودن این کلاس ها ضروری است گفت: امیدواریم با فراهم شدن شرایط، این میزان با افزایش هر چه بیشتری همراه شود.

خوش آینه افزود: در برنامه ششم توسعه این مورد دیده شده است و از سال ۹۷ وزرات ارتباطات موظف است در زمینه هوشمندسازی مدارس به آموزش و پرورش کمک کند.

معاون پژوهش و برنامه ریزی اداره کل آموزش و پژوهش خراسان شمالی گفت: مدیران مدارس را تشویق کرده ایم تا در کنار تدابیر موثر و کارآمد برای ارتقای علمی، آموزشی، پرورشی و تربیتی دانش آموزان هوشمند سازی کلاس ها را در کنار دیگر نیازهای احصا شده مدنظر قرار دهند.

گفتنی است: خراسان شمالی با ۸۳۶ هزار نفر جمعیت ۱۶۰ هزار دانش آموز دارد که در بیش از دو هزار آموزشگاه زیر نظر ۱۵ هزار فرهنگی تحصیل می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.