جوین_ فرماندار شهرستان جوین در جلسه مشورتی جوانان گفت: باید فرایند آموزش های مهارتی را در بین جوانان برای سکانداری نظام افزایش دهیم.

آموزش جوانان برای سکانداری نظام افزایش یابد

به گزارش خبر نگار قدس آنلاین، فرماندار شهرستان جوین گفت: پیروزی انقلاب و مقاومت و ایثار در جنگ تحمیلی مرهون تلاش جوانان این مرز و بوم بود.  

حسین جمشیدی تاکیدکرد: باید به جوانان به عنوان یک نیروی تازه نفس و ورزیده برای جایگزینی مدیریت اداره کشور میدان داده، و نسبت به آموزش نسل های جدید همت گماریم.  

وی به تمامی دستگاههای اجرایی توصیه کرد: بدون شک باید با آموزش فرایندهای مهارتی نسل جوان جامعه را برای سکانداری نظام مقدس جمهوی اسلامی ایران مهیا کنیم.   

رئیس ورزش وجوانان شهرستان جوین اعلام کرد: برای اولین بار جلسه پارلمان مشورتی جوانان شهرستان جوین امروز در محل سالن شهدای دولت فرمانداری تشکیل شده است.

 هاشم یزدی خاطر نشان کرد: برای باز گشایی راه تصمیم گیری  و تصمیم سازی جوانان در عرصه های مهم مدیریتی انتخابات هیئت رئیسه  برگزارشد.  

وی یادآور شد: باید جوانان که سردمداران این مرز و بوم در آینده خواهند بود، به طور فرا گیر واردعرصه شوند، و دست بیگانگان را از تسلط به مملکت اسلامی کوتاه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.