مدیرآموزش و پرورش بشرویه با اشاره به اقدامات خیرین در سال جاری هم گفت: در سال جاری نیز  مشارکت خیران،تعهد در ساخت ۳ باب نمازخانه می باشد که همراهی خیران قابل تقدیر است.

۳ باب نمازخانه خیرساز در مدارس بشرویه ساخته می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بشرویه،"علیرضا رضوانیان " در مراسم گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی با  اشاره به خدمات بسیار خوب انجام شده در حوزه های علمی و پرورشی  گفت: در حوزه پرورشی  جای تقدیر از مربیان پرورشی و فعالیت های این حوزه  دارد.

مدیرآموزش و پرورش بشرویه گفت: کسب رتبه های برتر استانی و کشوری ، کسب رتبه سوم در امتحانات نهایی سوم متوسطه و کسب رتبه اول کشور در مسابقات آزمایشگاهی  بخشی از زحمات انجام شده توسط همکاران آموزش و پرورش بشرویه است.

وی در ادامه از افزایش ده برابری اعتبارات نوسازی خبر داد و گفت: اعتبارات نوسازی مدارس، امسال در مدیریت اموزش و پرورش شهرستان بیش از ۱۰ برابر شده بصورتیکه سال ۱۳۹۲ اعتبارات نوسازی مدارس ۹۴ میلیون  و ۵۰۰  هزار تومان بوده ودر سال جاری ۹۸۰ میلیون تومان می باشد .

رضوانیان افزود: علاوه بر این مبلغ ۸ هزار متر ایزوگام رایگان معادل هشتاد میلیون تومان و اسفالت حیاط مدارس با  همکاری شهرداری محترم ۱۱۲ میلیون تومان محقق شده است.

مدیرآموزش و پرورش بشرویه با اشاره به اقدامات خیرین در سال جاری هم گفت: در سال جاری نیز  مشارکت خیران ،تعهد در ساخت ۳ باب نمازخانه میباشد که همراهی خیران نیز قابل تقدیر است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.