بجنورد- مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی از واگذاری ۱۰ هزار اشتراک جدید فاضلاب در سال ۹۷ خبر داد.

۱۰ هزار اشتراک جدید فاضلاب خراسان شمالی در سال ۹۷ واگذار می شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس غلامحسین ساقی گفت: در حال حاضر خراسان شمالی ۱۷ درصد از شاخص متوسط کشوری از لحاظ برخورداری از خدمات فاضلاب عقب است و به دلیل این عقب ماندگی استان، باید اجرای طرح فاضلاب و واگذاری انشعاب طی برنامه ششم با همین سرعت و حتی بالاتر ادامه پیدا کند تا علاوه بر جبران عقب ماندگی، برنامه جاری پوشش ۲۵ درصد رشد برخورداری از فاضلاب نیز اتفاق بیفتد.

وی افزود: برای رسیدن به این اهداف و اجرای کامل فاضلاب در استان و رفع عقب ماندگی ها نیاز به هم سویی و هماهنگی مردم و مسئولان به ویژه شورای شهر و شهرداری داریم.

مهندس ساقی تصریح کرد: برخی از شهرداری ها همچون اسفراین و شیروان هماهنگی خوبی برای اجرای طرح فاضلاب داشتند اما برخی از شهرداری ها نظیر شهرداری بجنورد همکاری خوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر جمعیت تحت پوشش طرح فاضلاب در اسفراین بیش از ۹۰ درصد است، گفت: در گلستان شهر همکاری شهرداری خوب بوده است و طی پنج ماه گذشته ۵/۱۵ کیلومتر فاضلاب اجرا شده است اما در بجنورد به دلیل عدم صدور مجوز از سوی شهرداری طی این مدت نصف این میزان نیز اجرا نشده است.

وی افزود: در شیروان نیز طی این مدت ۱۰ کیلومتر شبکه فاضلاب اجرا شده است و ظرفیت واگذاری بیش از ۹ هزار انشعاب فاضلاب در استان در حال حاضر وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.